Herkese merhaba;
PC min anakart ve ekran kartı problemlerimi giderdikden sonra,geçen süre içinde başladığım ve sona yaklaştığım multi girişli DAC projemi paylaşayım dedim.Son parçalar olan izolasyon trafosu ve optik alıcım geldiğinde sonlanacak olan projemde herşeyi modüler yapmaya çalıştım.Yaptıklarımın tamamı Tİ işlem yaprakları ve bilgi sayfalarından yararlanarak kendi çizimlerimdir.
Parçalar şöyle;
SPDIF-OPTİK giriş için DIR9001

USB giriş için PCM2707,2706,2902,2904,2906 seçenekleri

(2707 ile zar zor pcb sini becerebildiğim,bana gaz veren,sesi bu pcb ve işçilik ile ...