Arkadaşlar Merhaba,
Devre değişikliği yaptığım için temin ettiğim trafoyu ve kendi yapmış olduğum besleme kartlarını satıyorum.
İlginen arkadaşlar olursa yardımcı olmaya çalışırım.
Devreyi Hüseyin beyden temin etmiştim. Aşağıda resmini görebilirsiniz.

Besleme trafosunu spekleri ve resmi alağıdaki gibidir.
Giriş Voltajı : 220V (Şebeke Voltajı)
Çıkış Voltaları:
220V / 70W
6,5V - 0 - 6,5V / 30W

Besleme kartını kendim devreye göre yaptım. Kullanılan malzemeler aşağıdaki gibidir.
470uF 400V Nichicon Kondansatör
330uF 400V Samwha Kondansatör ...