uzun süredir depoda atıl olarak duran yerli malı gitar amfimi modifiye etmeye başladım
ilk önce tüm kapasitörlerini eski dirençlerinlerin yeirne metal film dirençleri temin ettim ve potansiyometreleri söküp iyice bir elden geçirdim düzelemeyecek durumda olan iki potansı alpha marka ile değiştirdim ve üzerindeki lambalar ömrünü tamamladığı için onlarıda değiştireceğim preamp ve sürücü lambaları elimde hitachi noslarla değiştireceğim çıkış lambaları el84 ler artık ömrünü yitirmiş yüksek volumde kırpma yapıyor onları ise sitedeki hacı adlı kardeşimden temin ...

News of DIY Audio Türkiye Forum