Sistem saati: 04 Oca 2023, 21:16

News News of DIY Audio Türkiye Forum

Site map of DIY Audio Türkiye Forum » Forum : DIY Audio Türkiye Forum

Ev yapımı ses devreleri tartışma platformu

Müzik ve sinus ?

Dinlediğimiz müzikler sadece sinus mü içerir?
Read more : Müzik ve sinus ? | Gösterim : 1752 | Cevaplar : 19 | Forum : Serbest Kürsü


hoparlör esnek teli

elimde tamir etmem gereken ses sistemi bas hoparlörü var kabloların lehim yapıldığı yerden bobin teline giden esnek bir tel koni ve spider arasında koniyle birlikte titreşen örgülü olan o telin adı nedir nerde bulabilirim veya onun yerine ne kullanabilirim ?
Read more : hoparlör esnek teli | Gösterim : 1278 | Cevaplar : 2 | Forum : Hoparlörler


selamlar....

MERHABALAR
ben hıdır
bursadan
ben naçizane ingilizce öğretmeniyim ama atanamadım malum kpss sınavı
bu senede hazırlanıyorum dersaneye gidiyorum
ben hobi olarak elektronik ses sistemleri ve amplifikatörlerle ilgileniyorum
ama 3 yıldır neredeyse ustalaştım 15 e yakın değişik ses amfi devresi yaptım hepside sorunsuz çalışıyor
amacım atandıktan sonra kendi tasarladığım amfiler üretmek ve satmak
ama önce kpss den 80 alıp atanmam lazım malum parasız olmaz bu iişler ,
ingilizcem olması cok avantaj direk datasheetlerden yapıyorum devreleri elektronıgede ...
Read more : selamlar.... | Gösterim : 921 | Cevaplar : 0 | Forum : Kendinizi Tanıtın


Telefon Hibrid Cihazı yapmak istiyorum.

Merhaba arkadaşlar,

Devre kartı çizim vs. konularında çok fazla bilgili olmasam da bul şemasını yaparız diyen bir elektronik öğretmeni abim var sağolsun.

Tanışma mesajımda da belirttiğim gibi ben en fazla kondansatör falan değiştirebiliyorum :)

Canlı yayın yaptığımız mixere gelen telefon görüşmesini aktarmak için telefon hibrid dedikleri bir cihaz bağlamam gerekiyor.

Sanırım http://free-electronic-circuit.blogspot ... rcuit.html adresindeki şema bu cihaza ait. ...
Read more : Telefon Hibrid Cihazı yapmak istiyorum. | Gösterim : 1352 | Cevaplar : 2 | Forum : Ön Yükselteç ve Ton Kontrol devreleri


Çıkış Trafosu ile ilgili hesaplamalar

Bu lambalı anfilerin özellikle single ended olanların çıkış trafolarının teorik hesabını ayrıntıları ile öğrenmeyi çok istiyorum. İnternette birçok döküman buldum ancak karışıklar, tabi teker teker okuyup öğreneceğim ancak anlamadığım birkaç nokta var. Örneğin sekonderin primere oranı gibi. Bir hesap yaptım mesela 5Kohm primer ve 8 ohm empedansı olan sekonderin oranı 625:1 gibi bir oran çıkıyor, ancak bu şekilde örnek veriyorum sekonderi 20 tur olursa primerin 12500 tur gibi bir değer olması gerekiyor, farkettiğiniz gibi bu ...
Read more : Çıkış Trafosu ile ilgili hesaplamalar | Gösterim : 6558 | Cevaplar : 20 | Forum : Lambalı Güç Yükselteçleri


Fisher X100a Tube Amp

Merhaba arkadaşlar yakın zaman önce bitirdiğim f5 den sonraki çalışmama yavaş yavaş başlıyorum.Devre üzerinde zaten birçok upgrade yaptım,yakın zamanda baskı devresini basıp yada delikli plakete kurup deneme yapacağım.

Devre temelde Fisher X100a push-pull amfi,çıkış lambası olarak kolayca bulunabilecek ve elimde birkaçtane olan el84,girişteki gerilim kazancıda 12ax7 ler ile yapılıyo.Orjinal x100 de ton kontrol ve pre kısımları var ve o haliyle 18w güç verebiliyor.Tahminlerimce benim kopyam 15w verebileceğini tahmin ediyorum.Çizdiğim baskı devredende anlaşılacağı gibi amfinin sadece ...
Read more : Fisher X100a Tube Amp | Gösterim : 4711 | Cevaplar : 35 | Forum : Lambalı Güç Yükselteçleri


Selamlar

Arkadaşlar merhaba,

Ben Kaya. Yazılım geliştirme uzmanıyım. 27 yaşındayım. İstanbul'da oturuyorum.

Elektronik konusunda çok fazla tecrübem yok ama kondansatör falan değiştirebiliyorum :)

Hobi amaçlı bir internet radyomuz var. Bi grup arkadaş dertleşip sohbet ediyoruz orada. Bu maceraya atılırken ilk mixerimiz Behringer X1204-USB'yi sıvı teması sonucu halen tamir etme çalışmalarımız sürüyor :)
Şuan Behringer X2222-USB kullanıyoruz.

Yayına telefon bağlama çalışmaları ...
Read more : Selamlar | Gösterim : 1020 | Cevaplar : 6 | Forum : Kendinizi Tanıtın


Rubycon YK serisi ve capxcon GF serisi kondansatörler.

Malzemecide bu kondansatöleri buldum.
Ses için nasıldır bu kondansatörler?
Datasheetlerindeki verilerden birşeyler çıkartamadım.

Rubycon YK (Bendeki 16v 3300uF)
http://www.bdtic.com/DATASHEET/RUBYCON/YK.PDF

capxon GF (16v 1000uF)
http://www.spezial.com/doc/capxon/gf.pdf
Read more : Rubycon YK serisi ve capxcon GF serisi kondansatörler. | Gösterim : 1122 | Cevaplar : 2 | Forum : Entegreli Güç Yükselteçleri


satlık 4 twitter 2 bass.... kutulu

4 adet twitter mc farlow marka m6 90 tıpı 200 watts twitter
2 adet bass hop 30 cm 150 ser watts kutulu satlık
bursa da iseniz elden teslım alabilirsiniz
bass ın bırı sınewox marka bırı mılenyum marka
set halınde veya tek tek de satılabılır
hıdır hoca 0505 746 83 15

fıyatı ıkısı bırden 400 tl

http://uploading.com/files/54b3e92c/bass%2B1.JPG/
http://uploading.com/files/1m594f7c/bass%2B12.JPG/
...
Read more : satlık 4 twitter 2 bass.... kutulu | Gösterim : 1135 | Cevaplar : 0 | Forum : Satılık


upc 1188h yandı, yardım upc 1188h yandı, yardım

IMPERIAL(15 yıllık radyo,plak çalar,cd çalar, vs..) müzik setimin upc 1188(japon) adlı entegrelerinin ikisde yandı, (benim hatam ezilmiş kablodan kısa devre oldular :( )

evet abilerim sorunum entegreler yandı, bu entegreleri bulmam çok zor veya çok yüksek fiyatlıdırlar, 2 sorum var;

1.bu entegrenin muadili var mıdır, varsa nedir ?

2.bu entegrelerin aynısını bulabilir miyim.

Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim ?
Read more : upc 1188h yandı, yardım | Gösterim : 1150 | Cevaplar : 7 | Forum : Entegreli Güç Yükselteçleri


 

İstatistik

Toplam 26286 ileti • Toplam 2145 konu • Toplam 947 üye