Sistem saati: 04 Oca 2023, 21:16

News News of DIY Audio Türkiye Forum

Site map of DIY Audio Türkiye Forum » Forum : DIY Audio Türkiye Forum

Ev yapımı ses devreleri tartışma platformu

2x50V 500VA Trafo(sistem önerisi)

selam arkadaşlar...
Konu başlığında belirttiğim gibi elimde 2x50 volt 500VA güçünde özel sarım trafo var.Öyle boşta durum duruyordu geçen çatı arasını karıştırırken elime geçti.
Bende bunu bir yerde kullanayım istedim.Bu trafoyu kullanabileceğim güzel bir sistem tavsiye edebilirmisiniz? Öncelik olarak hiç class A amp üzerinde çalışmadım.Bir tane yapmak istiyorum aslında ve ya güzel bir ayarlı güç kaynagı da olabilir.Tavsiyelerinizi bekliyorum.Şimdiden teşekkür ederim...
Read more : 2x50V 500VA Trafo(sistem önerisi) | Gösterim : 2832 | Cevaplar : 19 | Forum : Serbest Kürsü


Electronics Design

http://www.pronine.ca/links.htm

Dolaşırken fareme yakalandı.
Faydalanmak isteyenler için.

Selamlarımla...
Read more : Electronics Design | Gösterim : 867 | Cevaplar : 0 | Forum : Serbest Kürsü


Stereo Bass Boost 3D Ses

NE5532 ile oluşturduğum Multiple Feedback Filitre ile tasarladığım stereo Bass boost Ve 3d Stereo genişletme devresidir.
Bass Frekansı 60Hz Bass Kazancı 3dB civarında.Devrenin çıkış kazacı ise 13dB.Srereo genişletmesi ise %60 civarında. Devreyi kulaklık ile denemenizi tavsiye ederim.
Bass Bosst.rar
Read more : Stereo Bass Boost 3D Ses | Gösterim : 1508 | Cevaplar : 0 | Forum : Projeleriniz


Kendi tasarım 4 kanal Parametric Equalizer

parametric eq.PDF
State Variable aktif filitre ile gerçekleştirdiğim parametric eqalizer devresi,kendi tarafımdan denenmiştir iyi sonuçlar alınmıştır opamp olarak LM4562 kullanılmıştır. Baskı devresi tasarım aşamasındadır,bitince paylaşacağım.
Read more : Kendi tasarım 4 kanal Parametric Equalizer | Gösterim : 1302 | Cevaplar : 1 | Forum : Projeleriniz


lm3886 ikilem

lm3886 datasheet teki şemasının baskı devresini çizdim sizlerir değerli yorumlarınızla birazdaha yukarıya taşımak isterim çizimi değerli yorumlarınızı bekliyorum çizim ekte
Read more : lm3886 ikilem | Gösterim : 2550 | Cevaplar : 16 | Forum : Entegreli Güç Yükselteçleri


Jean Hiraga ın class a 30 w amplisi .

Herkese selamlar.
Jean Hiraga nın super class a isimli devresini deneyen oldu mu acaba ?

Telif hak nedeniyle devreyi paylaşmaktan çekiniyorum.

sa634 sc1096 sc1775 sa872 gibi transistörlerin muadili ne kullanabiliriz izah eder iseniz memnun olurum .

herkese iyi günler. :evet:
Read more : Jean Hiraga ın class a 30 w amplisi . | Gösterim : 1760 | Cevaplar : 2 | Forum : Transistör/MOSFET Güç Yükselteçleri


pc çıkışı

pc 7+1 desteği var ön arka çıkışlar yan çıkış tamam ben amp yapıcam centre ve sub için;
ama centre/sub çıkışı nasıl stereo çıkıyor centre ve sub paralelmi bağlıcaz yoksa bir kablo sub bir kablo center bağlantısımı bilgilendirirseniz su cahili sevinirim :)
Read more : pc çıkışı | Gösterim : 1255 | Cevaplar : 8 | Forum : Serbest Kürsü


stk4048+2sc5200/2sa1943 ortaklığı stk4048+2sc5200/2sa1943 ortaklığı

Slm bir konuda yardıma ihtiyacımvar yardımseverlere şimdiden teşekkürler:).
Sorunum şu stk 4048in, poweramp transistörlerinin bacakları diğerlerigibi birleştirilmemiş ayrı ayrı çıkıyolar dışarı dışarda direnç bağlanması için, stk,yı normal devresini yaptım çalıştırdım çıkış bacaklarını birlerştirmedim stk,nın çıkışlarından n,kanal olanı yine n,kanal 8tane 2sc5200 p,kanal çıkışıda yine p,kanal olan 8tane 2sa1943 e bağladım stkanın (-)line in ucunuda transistörlere bağladım kendi direnciyle. devre 2x50 voltla çalışıyor ses çok temiz en ufak bir cızırtı hışırtı yok beni düşündürenşey acaba (stk ...
Read more : stk4048+2sc5200/2sa1943 ortaklığı | Gösterim : 1107 | Cevaplar : 0 | Forum : Entegreli Güç Yükselteçleri


Naim (NAP140) Amfi

Merhaba arkadaşlar uzun zamandır yapmayı düşündüğüm Naim amfiyi bu günlerde yapmaya koyuldum.Yaklaşık 80w civarında class AB meşhur bir amfi,yapmış olduğum araştırmalardan öğrendiğim kadarı ile çok iyi bir sesi var,tabi yapmış olduğum son birkaç amfi class a idi,bundanda ümidim en az onlar kadar iyi sonuçlar vermesi.Amfiyi yapanlar 35-40v arası bir besleme kullanmışlar,bende 36v kullanmayı düşündüm,devrenin bias akımı 40ma çok fazla ısınacağını düşünmüyorum nispeten küçük soğutucular kullandım aslında birazda ısınmasını istiyorum,malum kış günleri ...
Read more : Naim (NAP140) Amfi | Gösterim : 3710 | Cevaplar : 13 | Forum : Projeleriniz


Philips BD139 transistör arıyorum

Orjinal Philips BD139 transistör arıyorum. Philips'ler genelde gri renkte oluyorlar.

Resim
Read more : Philips BD139 transistör arıyorum | Gösterim : 1210 | Cevaplar : 1 | Forum : Alınık


 

İstatistik

Toplam 26286 ileti • Toplam 2145 konu • Toplam 947 üye