Merhabalar.
Elektroniğe aslında çarpılmamak için başladım :). Odama bir home studio kurarken giriş çıkış değerlerinden de bi anlasam fena olmaz heralde diyerek okuduğum bölümün dışından elektronik dersleri almaya başladım. Bu arada almak istedğim/istemediğim amp, efekt aletlerinin devre şemalarına bakarken farkettimki bunlar 10-15 liraya da yapılıyormuş. Şimdilik DIY sound olarak adam gibi birşey bulamasamda bu elektronik aşkı beni sarmış ve foruma üye yapmıştır.

News of DIY Audio Türkiye Forum