Altın fiatlarından cesaretle bu defa bir yol hikayemi paylaşmak istedim.
Surç-u lisan etmiş olacaksam silinmesinde sakınca yoktur.
Amacım tartışma yaratmak da değildir, sadece hepimizin zaten bildiği
bizden manzaralara örnek, yaşadığım hikayelerden birini özetle paylaşmak.
Ayda bir, bazen 2 defa iş gereği Eskişehir'e giderim yaklaşık 7 senedir.
Bir anlamda uzun yol şöförü gibi oldum sayılabilir, şimdilik söför göbeğim yok.
Geçen ay yine Eskişehir yolundaydım.
Sapanca göl kıyısına geldiğimde, Sapanca İstasyonu'nda defalarca görüp,
otoyola paralel tren yolunda ...

News of DIY Audio Türkiye Forum