Herşeyden önce ben amatöründe amatörüyüm siteyi dolaştığımda anladım bunu.
Tda7294 ile yaptığım bir ampliye ait foto ve pcb aşağıda.
Entegrenin bilgi dökümanındaki şemanın hemen hemen aynısını yaptım.
Ares çizimi.

PCB...

Parçalrın lehimlenmiş hali...

Soğutucuya bağlanmış hali...

Genel bir bakış. (Odamın şaftının kaydığı an :D)

Önerileriniz için şimdiden teşekkürler.