Sistem saati: 04 Oca 2023, 21:16

News News of DIY Audio Türkiye Forum

Site map of DIY Audio Türkiye Forum » Forum : DIY Audio Türkiye Forum

Ev yapımı ses devreleri tartışma platformu

Anfide zırıltı var

Arkadaslar yeni yaptıgım entegreli amfimde az miktarda zırıltı sorunu var lakin entegrenin sogutucusuna dokundugumda zırıltı hafifliyor fakat tam yok olmuyor muhtemelen sase sorunu diye dusunuyorum fakat bu durumun kesin cozumu nedir ustalara sorayım dedim tesekkur ederim...
Read more : Anfide zırıltı var | Gösterim : 2186 | Cevaplar : 26 | Forum : Entegreli Güç Yükselteçleri


yeni kaynağım...

DSC01591.JPG

DSC01592.JPG
DSC01599.JPG


:kop:
Read more : yeni kaynağım... | Gösterim : 2431 | Cevaplar : 11 | Forum : Kaynaklar


entegre takılması yardım

mrb,
entegre sökülüp takılması konusunda bilmem gekenler hakkında bilgi verebilirmisiniz
Read more : entegre takılması yardım | Gösterim : 7335 | Cevaplar : 4 | Forum : Entegreli Güç Yükselteçleri


Analog multiplexer ile volüm kontrol

İnternette 4067 gibi multiplexer'larla yapılmış volüm kontrolü uygulamalarına rastladım. Bu tarz bi uygulama ile basit bir mikser yapmayı düşünüyorum fakat şüphe ettiğim konu malum bu elemanların sinyal kalitesine yapacağı olumsuz etkiler. Entegre içinden direk sinyali geçirmek yerine sadece şaseye bağlı gerilim bölücü direnci şeçtirmek için kullanmak daha mantıklı sanırım ne dersiniz?
Read more : Analog multiplexer ile volüm kontrol | Gösterim : 2314 | Cevaplar : 0 | Forum : Ön Yükselteç ve Ton Kontrol devreleri


LM3886 kurup dinlemek istiyorum.

lm 3886 entegresini kurup dinlemek istiyorum ancak başka bir sitede verilen plaketli falan bir şemadan faydalanacağım.sizlere de gösterip fikir almak istiyorum ancak burda kısayol vermenin doğru olup olmadığını bilemediğimden önce bir sormak istedim.nasıl paylaşabilirim şemayı? elimde önceden aldığım bir kılıflı 3886 var.o kadar övüldü ki açıkşası çok dinlemek istiyorum.

Temizleyip boyayarak bu soğutucuyu kullanmak istiyorum.Daha sonra sonuca göre zaten çift alacağım parçalardan bir tane daha kurup stereo yapana kadar sanırım tek kanal için yeterlidir?

Resim
Read more : LM3886 kurup dinlemek istiyorum. | Gösterim : 3998 | Cevaplar : 13 | Forum : Entegreli Güç Yükselteçleri


Elektor Dergileri - PDF Halinde

Elektor Sayı 1 - Mayıs 1983
mayıs-83.jpg


27 MB, PDF

İçindekiler:
  • Servisler
  • Başyazı
  • Tup-Tun-Dug-Dus
  • Stereo Ses Karıştırıcı
  • Takometre
  • Minivolt
  • İşaret Enjektörü
  • Bilyalar
  • Luminant
  • Orta Dalga Radyo
  • Dolmakalem FM Verici
  • LED Göstergeler
  • Zener Ölçücü
  • Elekterminal
  • Sayısal Ses İçin Yongalar
  • Market
  • Fourier Sentezi
  • Reklamlar

Tüm konu başlıkları PDF'te bookmark ile işaretlenmiştir, aranması kullanması kolaydır.
Read more : Elektor Dergileri - PDF Halinde | Gösterim : 12108 | Cevaplar : 24 | Forum : Diğer Bilgiler


MİXER DEN AMFİ ÇIKIŞI??

Selam arkadaşlar aranızda daha çok yeniyim öncelikle herkese MERHABA!!!

BENİM SORUM ;
ARKADAŞLARIM İLE BİRLİKTE UFAK BİR GRUP KURDUK O GRUP İÇİN;
2-ELEKTRO GİTAR
1-BATERİ
2-MİKRAFON

BİRDE MİXER ALMAK İSTİYORUZ UFAK ÇAPLI HEMEN 6 KANALLI BİR MİXER (GRUBUMUZUN MALİ DURUMU YOK)
http://www.bkmuzik.com/index.php?detay=2103
bu tür birşey bu aletleri mixere bağlayıp oradanda hoparlör çkışı olmak 15w bi amfimiz war şimdilik onu kullanabilirmiyiz daha sadece hoparlör olsa amfi olmadan nasıl ...
Read more : MİXER DEN AMFİ ÇIKIŞI?? | Gösterim : 1321 | Cevaplar : 2 | Forum : Ön Yükselteç ve Ton Kontrol devreleri


LMXXXX Paralel Bağlantı İçin Direnç

Merhaba,

Elimdeki LM4780'i paralellenmiş tek çıkış olarak kullanmak üzere çıkış dirençleri araştırdım biraz, 0,1ohm 3-5W %1 toleranslı dirençler için ulaşabildiğim tek çözüm tanesine 2 küsür Euro bayılıp yurtdışından getirtmek oldu. Meşhur Audiotek Shop'umuzda 0,22ohm mevcut:

http://cgi.ebay.com/FUKUSHIMA-Ceramic-R ... m153.l1262

Bunlar işimi görür mü? Veya şunlar daha mı iyi olur, 0,47ohm olmalarına rağmen kalitelerinden dolayı?

http://cgi.ebay.com/VISHAY-DALE-NON-IND ... m153.l1262

Başka fikri olan ...
Read more : LMXXXX Paralel Bağlantı İçin Direnç | Gösterim : 969 | Cevaplar : 8 | Forum : Entegreli Güç Yükselteçleri


Bu kondansatörler yüksek kaliteli midir?

Sıradan görünmüyorlar.Mazda 323 orj japon malı teybinin anfi katından söküldüler.Ne yazıkki voltajları düşük.LM3886 lı bir devre için parça ararken çıktılar. Görüşleriniz nelerdir?
Resim

Resim
Read more : Bu kondansatörler yüksek kaliteli midir? | Gösterim : 3558 | Cevaplar : 12 | Forum : Kasa, Potansiyometre, Diğer Malzemeler


Tda7294; Bu güne kadar yaptığım en iyi ampli.

Herşeyden önce ben amatöründe amatörüyüm siteyi dolaştığımda anladım bunu.
Tda7294 ile yaptığım bir ampliye ait foto ve pcb aşağıda.
Entegrenin bilgi dökümanındaki şemanın hemen hemen aynısını yaptım.
Ares çizimi.
Resim
PCB...
Resim
Parçalrın lehimlenmiş hali...
Resim
Soğutucuya bağlanmış hali...
Resim
Genel bir bakış. (Odamın şaftının kaydığı an :D)
Resim
Önerileriniz için şimdiden teşekkürler.
Read more : Tda7294; Bu güne kadar yaptığım en iyi ampli. | Gösterim : 6377 | Cevaplar : 15 | Forum : Projeleriniz


 

İstatistik

Toplam 26286 ileti • Toplam 2145 konu • Toplam 947 üye