Herkese merhaba öncelikle uzun bi aradan sonra foruma girebilecek vakti buldum iş güç derken insan gerçekten zaman bulamıyor.
Audio DIY' e gönül vermiş arkadaşlarıma bir sorum olucak. Yürürken seyehat ederken devamlı muzik dinleyen biri olduğum için mp3 player/Discman almaya karar verdim dersenizki daha önceden yokmuydu vardı ama sesi beni doyurmuyor şöyleki şu an için sony w200i cep telefonumla muzik dinlemekteyim tahmin edebilirsinizki ses felaket.CX300 kulaklıkla denedim olmadı ses bu sefer çok tiz çıktı tahminim telefonla ...

News of DIY Audio Türkiye Forum

