Kenarda yatmakta olan Creative Audigy 2 ZS ses kartım satılıktır.
Kutu içeriği alındığı gibi eksiksizdir ve garantisi bitmiştir.
Lakin şöyle bir durum söz konusu; :(
Ses kartının sağ ön (sol önde olabilir tam hatırlamıyorum) analog çıkışından ses gelmemektedir.
Dijital 7.1 ses sistemim olmadığı için dijital kısmında sorun varmı yokmu deneme şansım yok.
Muhtemelen sağ ön çıkışı kontrol eden opampta sorun olabilir diye düşünüyorum. Soketi kontrol ettim sağlam ...