Sistem saati: 04 Oca 2023, 21:16

News News of DIY Audio Türkiye Forum

Site map of DIY Audio Türkiye Forum » Forum : DIY Audio Türkiye Forum

Ev yapımı ses devreleri tartışma platformu

sayısal elektronıkten anlayan varmı

merhaba arkadaslar aranıza yenı katıldım katılmamım sebebı googleye sayısal elektronıkten anlayan varmı yazdım bu sıteye yoneltdım gercekten googledekı bılgı dogrumu bu sıtede sayısal elektronıkten anlayan varmı varsa bana yardımcı olabılırmı benım bır kactane sorularım var acaba onları cozebılırmı 18 nısana kadar bır zamn zarfı var lutfen anlayannnn varsa yardımcısı olsuun
Read more : sayısal elektronıkten anlayan varmı | Gösterim : 1006 | Cevaplar : 5 | Forum : Serbest Kürsü


full range surucu onerisi

merhaba arkadaşlar
istanbul da bulabileceğim, ucuz full range sürücü arıyorum
tavsiyelerinizi bekliyorum

amacım http://diyaudioprojects.com/Speakers/DelSol/ burdaki gibi filtresiz ucuz bir hoparlör yapmak (bilgisayar için)

ayrıca full range yerine onerebileceğiniz makul fiyatlarda tweeter+subwoofer kombinasyonları varsa onları da ogrenmek isterim

teşekkürler
Read more : full range surucu onerisi | Gösterim : 1768 | Cevaplar : 0 | Forum : Hoparlörler


frekans gerilim dönüştürücüler

arkadaşlar kolay gelsin bu konu hakkında bilgi sahibi olmam lazım yardım edebilirmisiniz
Read more : frekans gerilim dönüştürücüler | Gösterim : 1310 | Cevaplar : 0 | Forum : Elektrik - Elektronik


magnet????

arkadaslar subwoofer almayı planlıyorum bu sub lardın özellıklerınde yazan oz değerlerı yüksek olursa dahamı iyi bilen arkadaslardan yardım beklıyorum.
Read more : magnet???? | Gösterim : 2905 | Cevaplar : 7 | Forum : Hoparlörler


anfi - jack takılması performans azalması ?

anfide ve hoparlörlerde şöyle bir durum oldu
bundan 5 veya 6 ay önce anfi çalışırken arka ses giriş yerlerine(hoparlör çıkış değil, cdplayerden gelen) jackleri takınca sol kolondan bir tizzz,ıslık sesi geldi,biraz da yanık kokusu belkide ve sonrasında hoparlörün(2 yollu mid,tiz) tiz sürücüsünün sesi çok azaldı ve müzik çalarkenki ses kulağınızı bile dayasanız tiz sürücüye ya yok veya çok çok az vardı(tam hatırlamıyorum)
durum böyle olunca 2 hopalörde dinlemek sorun olan kolonda(tiz sorunu) tiz yok gibi ...
Read more : anfi - jack takılması performans azalması ? | Gösterim : 2867 | Cevaplar : 14 | Forum : Transistör/MOSFET Güç Yükselteçleri


STK 4141X ve STK 4141 II şema farklılığı ?

Forumda yeniyim,herkese merhabalar.Arkadaşlar bu entegreyi aldım(STK4141 II).Bir çift de çok uzun zaman harcayabileceğim orta boy birer kabin yaparak güzel bir anfi ve hoparlör takımı oluşturmak istiyorum.Bulduğum kataloglarda 4141X ve 4141 II entegrelerine ait şemalar birbirinden farklı görünüyor.Genellikle farklı isimlerdeki STK lar bile küçük parça farklılıklarıyla aynı devreleri kullanabilirken tamamen aynı isim fakat farklı son eklere sahip entegrelerde farklı devre kullanılması beni şaşırttı.Sizlerin de yorumlarınızı bekliyorum.Duruma göre devreye başlayacağım.Teşekkürler.
Read more : STK 4141X ve STK 4141 II şema farklılığı ? | Gösterim : 9761 | Cevaplar : 46 | Forum : Entegreli Güç Yükselteçleri


Satılık Wharfedale Diamond 9.6 (Siyah)

Selam millet,

Takriben 10 aydır elimde olan sevgili Wharfedale Diamond 9.6 larımı satıyorum..
https://forum.diyaudiotr.com/viewtopic.php?t=179
- Teknik ve kozmetik olarak hiçbir sorunu yoktur.
- Rodajı henüz tamamlanmamıştır.
- 10 ay içerisinde toplam 48 saat civarı kullanılmıştır.
- Teknik özellikleri;
4 yollu
200mm Kevlar Woofer
200mm Kevlar Mid-Bas
50mm Dome Mid
25mm Dome Tweeter
Güç = 200W RMS
Empedans = 6 ohm
Hassasiyet = 90dB / 1W
Frekans Cevabı = 28Hz ...
Read more : Satılık Wharfedale Diamond 9.6 (Siyah) | Gösterim : 3177 | Cevaplar : 5 | Forum : Satılık


2SK2961 & RM1Z (ELEKTROSTATİK KULAKLIK AMFİSİ İÇİN)

Arkadaşlar merhaba,

Tamamen dikkatsizliğimden elektrostatik kulaklık amfime (Stax SRM-252A ) zarar verdim.
Gördüğüm kadarıyla hasar gören parçalar
1. 125V 1.5A sigorta
2. RM1Z (rectifier diode)
3. 2SK2961 (Toshiba Field effect transistor silicon n channel MOS type)

Bunları Türkiye de bulabilmem mümkün mü? Veya yurtdışından birer ikişer alınabilecek yerler biliyor musunuz?

İlginize teşekkürler.


dc güç kaynağı

arkadaşlar elimde çok verimli bilgiler var ama
nerden ekleyeceğimi bulamadım
neden mesaj yolla linkini açınca dosya eklemek yok
Read more : dc güç kaynağı | Gösterim : 1428 | Cevaplar : 4 | Forum : Güç Kaynakları


STK 411-240E

SLM ARKADAŞLAR FORUMUNUZDA YENİYİM. BENİMDE BİRKAÇ SORUM OLUCAK BEN DE STK 4048 ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM 35 YTL CİVARI BULDUM ORJİ.. HAZIR DEVRE SATIYORLAR. BENDE DAHA ÖNCE BİR SONY MÜZİK SİSTEMİNDEN ÇIKMA BİR TRAFO, SOĞUTUCUSU VE ANFİSİ VAR. MÜZİK SETİNİN KENDİ STK SI 411-240E İDİ AMA YANDI ŞİMDİ BOŞTA DURUYORLAR BU TRAFO VE SOĞUTUCUYU STK 4048 DE KULLANABİLİRMİYİM NE TAFSİYE EDERSİNİZ. YARDIMLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...
Read more : STK 411-240E | Gösterim : 2555 | Cevaplar : 3 | Forum : Entegreli Güç Yükselteçleri


 

İstatistik

Toplam 26286 ileti • Toplam 2145 konu • Toplam 947 üye