arkadaşlar merhaba artık bir sistem kurma zamanı geldı... ben kafamda istedıklerımı ısıme gelenlerı belırledım sız nedıyeceksınız bakalım???
1- dual 502 belt drıve pikap
2-nakamichi teyp deck
3-nad c542 cd player
4-gold gain clone anfi(herseyı matched ve altın kaplı)
5-wharfedale 9.6
bence kulaga ve goze hos gelıyor!!!sizce????

News of DIY Audio Türkiye Forum