Uygun bir zamanda LM3886'lı gainclone projesini yapmak istiyorum, şimdilik elimde sadece bir çift entegre ve soğutucular var. Aslında LM4870 düşünüyordum ama yakın zamanda yurtdışından sipariş vermek konusunda kararsızım. Önce memlekettekileri değerlendireyim diyorum. Benim National'ın kataloglarını karıştırıp bu var mı diye sorduğum zamanlara göre çok daha az çeşit bulunuyor gibi. Eskiden neden daha fazla çeşit bulunurdu gibi bir izlenimim var bilemiyorum, galiba Çin mallarını yok saymak durumunda kaldığımız için.
Merak ettim, LM3886 ve LM3875 arasında tercih ...