İnternette mosfetlerle yapılmış class a projelerine bakınırken basitliği ile dikkatimi çeken bir projeye rastladım.
Görebildiğim kadarıyla projenin ilginç yanı, 2SK1058 eşleniği ile beraber değil tek başına kullanılmış. Çıkışta ise 4700uF'lık bir kondansatör kullanılmış.
Dİğer projelerde pek aşina olmadığım bir durum.
Sayın doktorumuzun ve diğer arkadaşlarımızın yorumlarını bekliyorum.
http://diyaudioprojects.com/Solid/ZCA/ZCA.htm

News of DIY Audio Türkiye Forum

