Daha önce bykoz arkadaşım Alım Satım hususları bölümünde kendi devresini görücüye çıkarmıştı. O sıralar maddi durumum müsait değildi, ihtiyacım olmasına rağmen alamadım. Hep içimde uktedir :lol:
En sonunda niyeti bozup kendim yapıyorum. İlk başta sadece kendi işimi görsün diye düşündüm, ama sonra diğer DIY'cileri düşünerek farklı bir tasarıma giriştim.
Nedir?
Motorlu stereo potansiyometre kullanan pasif preamplidir. Ayrıca diğer versiyonunda 4+ kanal giriş seçicisi bulunuyor.
Ne yapar?
Tembelliği ...

News of DIY Audio Türkiye Forum
