abi aşağıdaki mesajı sana atmıştım ama ulaşmadı herhlade bende sana burdan ulaşmayı uygun gördüm : (
ben siteye yeni üye oldum.Site çok güzel olmuşda hani şu kabin hesaplama programı varya wınISD ; işte o programı açtım kabin hesaplamak için benim , hoparlörün markası yoktu.Şimdide okulda projeye katıldım 5+1 ses sistemi yapacağım hem kabin konusunda hemde 5+1 devresi konusunda sıkıntıya girdim çıldıracağım.
Abi yardımıcı olursan çok makbul geçer.
benim woofer Universal UW 3080. programda yok
birde ...

News of DIY Audio Türkiye Forum




