yaklaşık 1,5 yıl önce berat23 (ahmet berat kaya)arkadaşımıza rica ederek (sağolsun beni kırmadı)yaptırmış olduğum amplim,''çıt'' diye çok gürültülü olmayan bir ses çıkararak gitti.
elektronikten pek anlamam ama yaptığım kontrollerde:
1-dc voltajında problem yok
2-hoparlör çıkışlarında giriş voltajının aynısı var(tam hatırlamıyorum ama 40v civarı)(1sn süre ile hoparlörü bağladığımda müthiş bir voltaj gürültüsü ve müziği duyabiliyorum.hoparlörü yakmadım.
3-olay meydana geldikten hemen sonra el ile yaptığım yoklamada ampli soğutucusu ve trafonun el değmeyecek kadar ısınmış olduğunu gördüm ampliyi ...

News of DIY Audio Türkiye Forum