Sistem saati: 04 Oca 2023, 21:16

News News of DIY Audio Türkiye Forum

Site map of DIY Audio Türkiye Forum » Forum : DIY Audio Türkiye Forum

Ev yapımı ses devreleri tartışma platformu

Alternatif lens?

Arkadaşlar, öncelikle başlığı buraya açmakla doğru mu yaptım bilemeyeceğim ama daha uygun bir yer de bulamadım.

Sor(un)um şu; piyasada en uygun cdp'nin fiyatı 400 lira dolaylarından başlıyor ve şu an için cdp'ye okadar yatırım yapmak istemiyorum, elimdeki mevcut cdp'de sony cdp-315 artık oldukça eskidi (15 yıl) ve lensi problem çıkarmaya başladı. Cihazın lens modeli kss-240a. Bu lens TR'de bulunmakla birlikte orijinal sony olursa fiyatı epeyce uçuk (yan sanayisi 110 lira ve orijinali 170 lira dolaylarında) ...
Read more : Alternatif lens? | Gösterim : 2759 | Cevaplar : 7 | Forum : Kaynaklar


4XTDA1541A NOS DAC PROJESI

NoyMark 833 Set amfiden sonra NoyMark CS8412 + 4XTDA1541A NOS DAC calismasina basladim. Tek Dac ile yaptigim denemede oldukca basarili sonuc aldim. Simdi aku beslemeli olarak 4 DAC unitesini paralel baglayacagim. Buffer olarak OPA627 kullaniyorum. Elna Cerafine ve Nichicon Muse elektrolitik kapasitorler ile Ero ve Wima MKP-10 kapasitorler cihazda yer aliyor.

http://img23.imageshack.us/slideshow/pl ... 25whh.smil
Read more : 4XTDA1541A NOS DAC PROJESI | Gösterim : 2614 | Cevaplar : 18 | Forum : Projeleriniz


çıkış koruma devresi yardım!!!!!!!!!!

merhaba
her yerde amfi devreleri bulabilmek mümkün ama amfi çıkış transistörlerini korumak için bir devre bulamadım. bu devre nasıl çalışır özellikle bazı pro amfiler empedansı 2 ohma düşürünce hiç ses bile vermiyo. elinde devresi olan varmı vaya nasıl hesaplanır. bu konuda; beni ve merak eden forum gurularını :mrgreen: aydınlatırsanız sevinirim
herkese iyi çalışmalar
Read more : çıkış koruma devresi yardım!!!!!!!!!! | Gösterim : 2634 | Cevaplar : 5 | Forum : Transistör/MOSFET Güç Yükselteçleri


Satılık torus toroidal trafo

Elimde Tormak marka iki adet;
1. --480Watt 0-26Vac çıkışlı torus toroidal(SATILDI.)
,
2. --480Watt 0-24Vac, 66Vac. torus toroidal trafo var.(23 v mu 24 V emin değilim tekrar bakarım.)

çok kuvvetliler. benim için fazla.nereden çıktıysalar.

istenen fiyat; adeti 20 Türk Lirası. Ank. içinde elden teslim edilebilir. şehir dışı için kargoya verilebilir. kargo alıcıya aittir.
Read more : Satılık torus toroidal trafo | Gösterim : 1861 | Cevaplar : 8 | Forum : Satılık


Kafam karıştı yardım lazım arkdaşlar

kafam çok karışık iki devre arasında kaldım siz olsanız hangisini şeçerdiniz onu merak ediyorum
ikisinden birini kesin yapıcam sizce hangisi olmalı bu şimdiden teşekkür edirim hep vaktinizi alıyorum
500watmosfet.jpg

500-watt-hi-fi-_devre.jpg

benim için önemli olan yüksek sesle beraber kalite sesi bozan anfilerden nefret ederim bu mosfet +-45 v ile 500 watt verebilir mi 8 ohm a
transistörlü anfi ise gürültüsü nasıl besleme yüksek ama 4 ohma galiba 500 ...
Read more : Kafam karıştı yardım lazım arkdaşlar | Gösterim : 1863 | Cevaplar : 21 | Forum : Transistör/MOSFET Güç Yükselteçleri


Tube Preampli+Class A Üzerine

Selamlar.Yeni bir chipamp+buffer çalışması yapımı iş güç yüzünden yarım kalıp farklı fikirler çıkınca ortaya özgünün (fixxxer) tavsiyesi ve fikri üzerine lamba preap+class A yapımını araştırmaya başladım.bu kombinasyondan önce lamba buffer+gc daha sonra lamba preamp+gc düşündüm fakat lamba buffer+gc nun çok fazla beğeni kazanmadığı lamba preamp+gc nada cd player kullanılıcağı için gerek olmadığından bahsetti.ve sonuç olarak tubepreamp+classA ya karar verdik ( biraz karıştı sanki ).

Amlifier seması için rod elliot ın semasını seçtim uygunmudur? ...
Read more : Tube Preampli+Class A Üzerine | Gösterim : 6423 | Cevaplar : 74 | Forum : Ön Yükselteç ve Ton Kontrol devreleri


3 yolu özel yapım kabin

aşağıdaki linkteki kabinlerimi hoparlörleri ile birlikte sayıroum;

https://forum.diyaudiotr.com/projeleriniz-f2/grii-35-in-cani-sikilirsa-t238.html?hilit=grii

Fiyat: 350TL

Tel: 0554 421 21 99

Saygılarımla;

Harun ARIK
Read more : 3 yolu özel yapım kabin | Gösterim : 1451 | Cevaplar : 0 | Forum : Satılık


Odamı Boşaltıyorum :)

3 adet 7824
5 adet 7805
1 adet 7812
1 adet lm317
2 adet upc1237
2 adet lm 741
2 adet tda2052
1 adet tda7294
2 adet mj2955
3 adet 2n3055
2 adet 2n3773
36 adet but11AF
2 adet 2amper köprü diyot
1 adet 8amper köprü diyot
5 adet bd140
3 adet buz80
3 adet 2sa1216
3 adet 2sc2922
2 adet ırfp250
2 adet ırfz44n
1 adet ırfz48n
1 adet tıp35c
4 adet atmel 89c51 ...
Read more : Odamı Boşaltıyorum :) | Gösterim : 1338 | Cevaplar : 4 | Forum : Satılık


denon anfım yuksek seste kendını kapatıyor

arkadaslar ben anfı ısınden pek anlamıyorum ama kısaca sole acıklıyım
benım denon pma 495 r model anfıme 4 adet magnat kolon baglıydı ve hepsı calısıyordu fakat gecen gun bırsey oldu sesı kesmeye basladı yuksek seste..
bazı denemelerde bulundum kolonları cıkarttım ve cıkısların left olanlarında takılı ıken sesı kesıyor fakat sadece rıght olanlar takılıyken bır problem yok..

anladıgım kadarıyla cıkısların sol olanlarında bır problem var cıkıslarındanmıdır baska problemdenmıdır cevaplarınız ıcın sagolun
Read more : denon anfım yuksek seste kendını kapatıyor | Gösterim : 11483 | Cevaplar : 78 | Forum : Entegreli Güç Yükselteçleri


bu devre olmuş mu sizce

arkdaşlar biliyorsunuz ki baya bi konuşmuştuk anfi üzerinine 500 watt mosfete karar vermiştim bunu areste çizdim bi bakabilir misiniz bu arada o anfinin yapılmışının resminide koydum adam yapılmış şekliyle ebay da satıyordu.bi bakabilirseniz çok sevinirim ilk orta düzey denemem olacağı için hata yapmışımdır yüksek bilgilerinize sonuyorum önerilerinize her zaman açığım
500watt.rar
Read more : bu devre olmuş mu sizce | Gösterim : 1843 | Cevaplar : 16 | Forum : Transistör/MOSFET Güç Yükselteçleri


 

İstatistik

Toplam 26286 ileti • Toplam 2145 konu • Toplam 947 üye