Sistem saati: 04 Oca 2023, 21:16

News News of DIY Audio Türkiye Forum

Site map of DIY Audio Türkiye Forum » Forum : DIY Audio Türkiye Forum

Ev yapımı ses devreleri tartışma platformu

ecc82 ecc83

Elimde ecc81, ecc82, ecc83 ve muhtelif orjinal sıfır lambalar mevcut.
ceşit çok olduğundan liste hazırlayamadım ama ilgi görürse hazırlayabilirim.
Read more : ecc82 ecc83 | Gösterim : 1382 | Cevaplar : 9 | Forum : Satılık


300 W Power supply ile

Herkese merhaba arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım elimde kullanmadığım bi 300 w power'im var bunu nasıl bi amfi'de değerlendire bilirim stk4241v nin bütün malzemeleri hazır baskı devresi hazır buna olurmu olursa nasıl bişey tavsiye edersiniz bu araba amatörüm bilgilerinize desteklerinizi bekliyorum herkese şimdiden teşekkürler özellikle sit yöneticilerine böyle bir site yaptıkları için
Read more : 300 W Power supply ile | Gösterim : 4737 | Cevaplar : 3 | Forum : Entegreli Güç Yükselteçleri


PC hoparlörü

merhaba arkadaşlar.
benim pc için yüksek kaliteli bir stereo amfi yapmak istiyorum.
10w...40w arası herhangibi güçte olabilir. daha fazlasına gerek yok.
kullanacağım hoparlörler 7cm çapında 20w gücünde. bu ebatlar pc için bence normal. odanın alanı 9m2 bişey.
devrenin entegreli ve yüksek kaliteli olmasını istiyorum. daha önce şu heryerde şeması bulunan entegrelerin çoğunu denedim ve hiç memnun kalmadım.

bana entegre numarasıyla birlikte full şemasınıda gönderirseniz sevinirim. baskıdevreyi kendim çizebilirim.
sizin tüm tavsiyelerinizi dikkate alıp hepsini deneyeceğim. ...
Read more : PC hoparlörü | Gösterim : 1820 | Cevaplar : 16 | Forum : Entegreli Güç Yükselteçleri


NoyMark 2x125W single ended monoblok amplifikator

Resim NoyMark 833 GU-48 single ended class A2 tube amplifier
3 aylik bir calisma sonrasinda nihayet 2x125Watt monoblok 833 lambali SET amplifier bir monoblogunu bitirebildim. Digeri de iki gune kadar bitecek. Ekteki linkte fotograflari var. http://img200.imageshack.us/gal.php?g=img1663t.jpg Sesi mi nasil? Guclu, dinamik, govdeli, transparant ve yormayan. Kisaca bence mukemmel.
Labaylakalin!
Read more : NoyMark 2x125W single ended monoblok amplifikator | Gösterim : 2784 | Cevaplar : 16 | Forum : Projeleriniz


tpa0202 2W stereo class-d

merhaba
elimde şu ana eski laptop ana kartı var öylesine entegrelerine bakıyordum ki üzerinde tpa0202 entegresini gördüm bunda ilgimi çeken şey her kanalda L+ gnd L-, R+ gnd R- olduğunu gördüm aklıma bişiy geldi acaba çıkışına darlington trler atıp 5 volt ile daha fazla ses alabilirmiyim.
iyi çalışmalar
SAYGILARIMLA
Read more : tpa0202 2W stereo class-d | Gösterim : 1167 | Cevaplar : 2 | Forum : Entegreli Güç Yükselteçleri


Diy Çakma DACT :)

Bitmek bilmeyen gainclone'umu kutusuna monte etmeden ufak bir detay daha ekleyeyim dedim, işte çifti 13 liraya malolan stepped attenuator'lerim;

Kömütatör'ler karaköyde şansa bulduğum 3x12'lik switch'ler, esasen 3x(2x6) idiler ama ufak bir ameliyat ile 3x12 hale getirdim... Şemayı ve direnç değerlerini de http://www.platenspeler.com/background/ ... tor_1.html adresinden buldum. Benim uyguladığım 50Kohm, non-inverting ampliler için shunt direnci olan model...

Kömütatörler normalde audio için kullanılan make-before-break(kontaktan kontağa geçerken kısa devre eden) ...
Read more : Diy Çakma DACT :) | Gösterim : 1241 | Cevaplar : 4 | Forum : Kasa, Potansiyometre, Diğer Malzemeler


HOBİ UGRASANLARA DESTEK...

Elektronikle yaklask uzun bir süredir uğraşıyorum eğitimim bu konu üzerinde oldu.Bende kendi çapımda yardımcı olmak istedim.Sizlere elektronik hakkında her türlü destek olmayı düşünüyorum.

1. BASKI DEVRE TASARIMI
2. BASKI DEVRE YAPIMI
3. DEVRE TASARIMI
4. HAZIR DEVRE KİTLERİ TASARIM VE YAPIMI


Bu çalışmaları küçük maliyet karsılığı sizlere sunmayı düşünüyorum.Ek pdf dosyasında ayrıntılı olrak bilgiler yazmaktadır.
Read more : HOBİ UGRASANLARA DESTEK... | Gösterim : 1358 | Cevaplar : 0 | Forum : Toplu Alım ve PCB


RAS10 Dökümanı

Merhaba,

Üstad Nico Ras'ın sitesi malum süresiz olarak bakımda. RAS10'un proje detaylarının pdf dökümanını daha önce indirmiş olup gönderebilecek kimse varsa sevinirim.

Selamlar,

Emin
Read more : RAS10 Dökümanı | Gösterim : 25679 | Cevaplar : 376 | Forum : Transistör/MOSFET Güç Yükselteçleri


lm4780 stokta olan?

Arkadaşlar bugün konya sokağın altını üstüne getirdim ama lm4780 bulamadım.Acaba Ankarada olup kendisinde bundan fazlada bulunan varmı? Veya ihtiyacı olan arkadaş çoksa hep beraber yurt dışından getirtelim.
Read more : lm4780 stokta olan? | Gösterim : 939 | Cevaplar : 1 | Forum : Entegreli Güç Yükselteçleri


Bjt ve Mosfetler Masaya..

500W 1000W yapmaya heveslenen arkadaşımız saolsun bi anda bu transistör-mosfet leri kafama takmama neden oldu yeterince 3875 i yapmaya vakit bulamamam yetmiyormuş gibi.. :ugeek: tabiki arayışım okadar yüksek güç değil.monitor audiolarımı şenlendircek bişeyler,onun boyunu aşmıcak bi arayış :D biraz araştırdım bjt lerde kalite kriteri olarak çalıştıkları frekans aralığı baz alınıyor.diğer kriterlerde var fakat pek bi ayırım yapamadım.onun ...
Read more : Bjt ve Mosfetler Masaya.. | Gösterim : 1273 | Cevaplar : 9 | Forum : Transistör/MOSFET Güç Yükselteçleri


 

İstatistik

Toplam 26286 ileti • Toplam 2145 konu • Toplam 947 üye