Eski 3 yollu Sony marka kolonlarımı söktüğümde mid ve tweeter'ların tamamen uyduruk çin malı, woofer'ında idare eder tayvan malı olduğunu gördüm ve amplifikatörden gelen kablo woofer'a direk mid ve tweeter'a da birer kondansatör ile bağlıydı. İyileştirme yapmaya karar verdim.
Planlarım:
1. Kabin içi elyaf ya da cam yünü ile kaplanacak.
2. Kablolar kaliteli bakır kablo ile değiştirilecek.
3. Mid ve tweeter değiştirilecek. Sorunum da bu noktada başlıyor. İki seçenek düşünüyorum. Birincisi http://www.adisa.com.tr/goster1.asp?id=170 adresteki gibi bir ...

News of DIY Audio Türkiye Forum