Sayın üstatlar,forum üyeleri ve site takipçileri, öncelikle herkese saygılarımı sunar, açtığım konu başlığını okuduğunuz için teşekkür ederim.
Yaklaşık üç sene önce forumda yapmak istediğim amfi için sorular sormuş ve üstatların verdiği değerli cevaplarla kendi preamp'ımı yapmıştım.Üniversiteden arkadaşlarım (Elektrogitarla ilgilenenler), yaptığım preampın sesini beğendi ve doğal olarak kendileri içinde istediler.Aynı devreden iki tane daha yaptım ve teslim ettim.Son olarak aynı devreyi uzun zamandır teknik destek sağladığım müzik grubum Güruh'un ritm gitaristi arkadaşım da isteyince içinde poweramp ...

News of DIY Audio Türkiye Forum
