Sistem saati: 04 Oca 2023, 21:16

News News of DIY Audio Türkiye Forum

Site map of DIY Audio Türkiye Forum » Forum : DIY Audio Türkiye Forum

Ev yapımı ses devreleri tartışma platformu

Lambalı Amfi 50TL (Satıldı)

Elimde bulunan arızalı amfinin tranformatörleri ve lambaları sağlamdır. Tamir edebilir veya transformatörlerini lambalarını ve kutusunu yapacağınız projelerde kullanabilirsiniz. 1 adet EZ80 diyot lambası ve 2 adet ECL82 lambası, çıkışları 2x275V 60mA, 6.3V 3A, 6.3V 1.5A, 5V, 4V olan besleme ve 3 wattlık empedansları belli olmayan çıkış transformatörleri vardır. Fiyatı: 50TL Ptt kargo ile uygun fiyata gönderebilirim.

ResimResimResimResim
Read more : Lambalı Amfi 50TL (Satıldı) | Gösterim : 2005 | Cevaplar : 1 | Forum : Satılık


Bir öğleden-sonra projesi

Can sıkıntısından kurulmuş minimalist bir devre.Fazla lafa gerek yok,zaten devre kendini anlatıyor.Devre delikli pertinaks üzerine kuruldu.80'wlık(VA değil)trafo ile çalıştırıldı.Düzgün bir besleme filtre kondansatörü bile yok(2*3.000uF) ama ripple yok gibi.Gürültüsü de düşük.Elimde olan malzemeyi değerlendirmeye çalıştım.
Read more : Bir öğleden-sonra projesi | Gösterim : 1157 | Cevaplar : 2 | Forum : Entegreli Güç Yükselteçleri


Merhaba

İzmir'den selam olsun. 17 yaşımdan daha yeni gün aldım. Bu işlere ilgim ilk bilgisayar gördüğüm zaman başladı. Önce bilişim hakkında kendimi geliştirdim web tasarım işlerine v.s bir süre bulaştım sonra bir gün bir yaz led tabela ve güvenlik kamera montaj işleri yapan bir yerde takıldım. Sonra yeni adını pek kişi bilmez İzmir Tepecik Motor Meslek Lisesi'nde Anadolu Teknik Motorlu araçlar teknolojisi öğrencisiyim. 3. yılıma geçtim. Elektroniğe ve mekaniğe ilgi duyuyorum. Hobi olarak elektronikle ilgileniyorum evde ...
Read more : Merhaba | Gösterim : 1171 | Cevaplar : 1 | Forum : Kendinizi Tanıtın


Xetec

Arkadaşlar 2000 model Audi A3'üm var. Üzerindeki orijinal kaset çaları değiştirmeyi düşünüyorum. Konsola uyumu nedeniyle Xetec USB-409 modelini düşünüyorum ancak pek bu işlerin içinde olmadığımdan daha önce duymadığım bir marka. Aracın hoparlörleri gayet tatmin edici. Bu Xetec'in cihazının maksimum çıkısı 4x40, rms çıkışı 4x20 Watt yazıyor. Acaba yetersiz kalır mı? Ya da Xetec çakma çin markalarından birisi mi? Hiç uğraşmayıp bir pioneer falan mı alsam? (Pioneer'ın ikinci tercihim olmasının nedeni Xetec'in konsolda orjinal gibi durması.)
Read more : Xetec | Gösterim : 2314 | Cevaplar : 1 | Forum : Otomobil Ses Sistemleri


Ev sinema sistemi için yardım Ev sinema sistemi için yardım

öncelikle herkeze merhaba aklımda uzun suredır yapmak ıstedıgım bı proje var sızlerlede paylasmak ve sızlerınde fıkırlerını almka ıstedım. sistemde kullanmka ıstedıgım entegre lm3886 bildigimiz uzrere lm serisi entegrelerın ses konusunda a class yakın bı ses verdıgını testlerde olcumlerden biliyoruz bende dusundum kı 4tane lm3886 kullanarak ahmet yerlı abımın cızmıs oldugu hi-fi denemelerı calısmasını kullnamak ıstıyorum anfi katı ve psu katları ayrı ayrı ıkı kutudan olacak. kabın ve hoparlör olark ta dusundum ki 4ohm hoparlorlerle 3yollu ...
Read more : Ev sinema sistemi için yardım | Gösterim : 4994 | Cevaplar : 8 | Forum : Entegreli Güç Yükselteçleri


C Core

Enpay'a daha önce sipariş verdiğim C Core 2SE92b ile ilgili olarak sorduğum,
büyük bir firmanın bir çift trafo nüvesi ile ilgilenmiş olması istisnai bir durum mudur,
yoksa talep miktarına bakılmaksızın gerkeni yapıyor musunuz? anlamındaki soruma aldığım cevabı paylaşmak istedim.
Elbette ben ülkemde bu anlayışta bir kuruluşun faaliyet gösteriyor oluşundan son derece mutluyum.

''Firmamızın kuruluş amacı Türkiyede’ki trafo çekirdek ve malzemelerinde bulunan üretim eksikliğini gidermektir. Bu nedenle ister 1 adet ister 1 milyon adet olsun, tarafımıza ...
Read more : C Core | Gösterim : 1207 | Cevaplar : 5 | Forum : Serbest Kürsü


TDA7439 VE PIC18F452 ile Stereo TonKontrol

Merhabalar öncelikle. Hep kendim bir dijital ton kontrol yapmak istemişimdir. Biraz araştırdım LM1036 gibi entegreler kullanılarak yapılmış devreler vardı NOKIA3310 ekranı kullanılmış bir devre gördüm. O devredeki ton kontrol entegresini inceledim. Distrisyon oranı falan diğer entegrelere göre gözüme göre az göründü. Entegre, bass, mid, tiz gibi ayarları multiplexer kullanarak ayarladığı yazıyordu ve birkaç kişiden dijital ton kontrollerin analoglara göre daha iyi olduklarını duydum(doğruluğundan emin değilim). Akşam yatmadan önce "internetten hazır devre aramaktansa neden kendin tasarlamıyorsun" ...
Read more : TDA7439 VE PIC18F452 ile Stereo TonKontrol | Gösterim : 4847 | Cevaplar : 5 | Forum : Projeleriniz


aynı stereo kablodan hem mono hem stereo

arkadaşlar 2+1 çıkışlı anfi devresi yaptım ancak bilgisayarımda tek ses çıkışı var yani subwoofer için ayrı bir ses girişi veremiyorum bunun için stereo hoparlörlerin ses girişinden subwoofer için mono ses almam gerekiyor ses uçlarını direnç ile birleştirsem bu sefer stereo hoparlörler de mono oluyor aynı kablo ile hem stereo hem mono ses nasıl alırım ?
Read more : aynı stereo kablodan hem mono hem stereo | Gösterim : 1565 | Cevaplar : 2 | Forum : Ön Yükselteç ve Ton Kontrol devreleri


Express Pcb İçin lamba ve diğer malzemeler için kütüphane

uzun zamandır proteus için lamba kütüphanesi arıyordum ama maalesef bulamıyorum (daha önce bilgisayarıma yıldırım düşmesi sonucu kaybetmiştim)
express pcb isimli program için tasarlanmış bu kütüphanede lambalı amfi için kurulacak pcb nin tüm kütühanesi yer almaktadır pcb soketlerden pcb sokete film kapasörlerden watlı dirençlere kadar hepsi var

PCB EXPRESS FILES.zip
Read more : Express Pcb İçin lamba ve diğer malzemeler için kütüphane | Gösterim : 1747 | Cevaplar : 7 | Forum : Elektrik - Elektronik


Mutlu Yıllar Hazar Bey

Selamlar...
Read more : Mutlu Yıllar Hazar Bey | Gösterim : 980 | Cevaplar : 2 | Forum : Serbest Kürsü


 

İstatistik

Toplam 26286 ileti • Toplam 2145 konu • Toplam 947 üye