Sistem saati: 04 Oca 2023, 21:16

News News of DIY Audio Türkiye Forum

Site map of DIY Audio Türkiye Forum » Forum : DIY Audio Türkiye Forum

Ev yapımı ses devreleri tartışma platformu

Technics su-vz220 Ve SVI 3102 D Entegreli Stereo Amplifier

Merhaba arkadaşlar. Technics su-vz220 model bir anfim var bir türlü ses alamadım normalde herşey çalışıyor gibi gözüküyor. Power butınuna basınca öndeki ledi yanıyor. arkadaki tüm ses girişlerini denedim yinede hoparlörlerden ses alamadım içindeki entegrenin üzerinde SVI 3102 DYazıyor. Anfi açık halde iken entegrede fazla bir ısınma yok sanki hiç ısınmıyor. Tek dikkatimi çeken Anfiyi açınca ve öndeki speaker A butonuna basınca bağlı olan hoparlörler den çok az duyulan bir ses geliyor, yani hoparlöre güç geliyor. ...


Merhabalar..

Merhaba.. Ben Can.. 17 yaşındayım ve hoparlör yapmak istiyorum..

Kabaca pasif bir kolon nasıl yapılır ? Biri anlatabilir mi ? Bir makale var mı ?



teşekkürler.
Read more : Merhabalar.. | Gösterim : 876 | Cevaplar : 1 | Forum : Kendinizi Tanıtın


CROSSOVER YAPIMI HAKKINDA YARDIM

Hepinize iyi çalışmalar.Ben bu DIY işinin daha başındayım. Kısa süre önce istediğim hoparlörlere ulaştım.Sıra CROSSOVER yapımına ggeldi ama hiçbir bilgim yok.Ben crossover desing sitesinden hoparlör değerlerini girerek bir cros şeması çıkardım ama ne yapılacak harfler neyi ifade ediyor yardıma ihtiyacım var.Değerleri aşağıya yazıyorum.
C1 = 703 µF
C2 = 1406 µF
L1 = 30.000 mH
L2 = 135 mH

C3 = 2110 µF
C4 = 469 µF
L3 = 90 mH
L4 = 45 mH ...
Read more : CROSSOVER YAPIMI HAKKINDA YARDIM | Gösterim : 5746 | Cevaplar : 6 | Forum : Hoparlörler


mid speaker önerisi

Arkadaşlar Merhaba, 5-6 yıldır kullandığım Sanrupid sr2100 m uzaktan kumandalı bir ses sistemim var. Sesi çok açarak müzik dinleyen birisi değilim, genelde orta volümde müzik dinliyorum. Ancak Orta sesleri alamıyorum bu nedenle de sisteme orta sesleri alabileceğim bir hoparlör eklemek istiyorum. Sistemin amfisiyle ilgili broşüründe yazan bilgiler şunlar;
Power(P.M.P.O) : 3500 w,
Frequency Response: 20hz-20khz,
Sensitivity : 400 + - 100mv,
Seperation :>50 db (1khz),
S/N :>85db(A Weighted)
Speakerlar:
13 cm woofer + tweeter
Impedance: ...
Read more : mid speaker önerisi | Gösterim : 1962 | Cevaplar : 5 | Forum : Hoparlörler


RAS250 ya da RAS300

Nihayet bu arada Nico'nun RAS240-250 ya da RAS300 adıyla anılan amfisinin de montajını bitirdim. Esasen bitmişti geçen sene (Mart'ta :() ama daha yeni soğutucuya monte edebildim. Alüminyuma kılavuz delikleri açmak felan gibi bir sürü detay iş girdi araya. Tıpkı Dr.un Class A kulaklık amfisi gibi.

Bizim sitedeki devreden bir iki farkı var. Sürücü transistörler Nico'nun sitesinde RAS250 olarak adlandırılan tasarıma göre -ki aslında tamamen aynıdır bizimki ile- ...
Read more : RAS250 ya da RAS300 | Gösterim : 1833 | Cevaplar : 12 | Forum : Transistör/MOSFET Güç Yükselteçleri


Hoparlör Seçimi

Lm3875 projesi ile geçen süreçten sonra uzun bi hoparlör araştırması yaptım.öncelikle bütcem maksimum 1000ytl ve taksitle almak zorundayım.%90 ihtimalle raf tipi bir hoparlör alıcam.evimiz salonumuz küçük olduğu için kuvvetli bass lar istemiorum.genellikle türk sanat müziği dinlenicek evde.kendi seçtiğim ürünler işte : Kef iQ3 : http://www.hizlial.com/UrunInceleme.asp ... .4261.0008 , Wharfedale 9.1 , KEF Cresta 10 : http://www.nanomall.com.tr/index.php?do ... ct&pid=584 ve ...
Read more : Hoparlör Seçimi | Gösterim : 3538 | Cevaplar : 8 | Forum : Hoparlörler


hoş bir davul solo...

Perküsyonla amatör boyutta uğraşmamın etkisidir belki biraz ama senelerdir kendime referans aldığım kayıtlardan birini sizlerle paylaşayım dedim, gönül isterdi ki WAV ya da flac olsun ama aramama rağmen bulamadım, oynanmamış, son derece naturel sese sahip bir kayıt, alt-üst frekanslar arası hızlı geçişleri, hoparlörlerinizin hızlı ritmlere gösteridği hassasiyeti detaylı bir şekilde ölçebilmeniz için işe yarayabilir;

http://www.easy-share.com/1903571341/Drum%20Solos-Best%20Drum%20Solo%20Ever.mp3
Read more : hoş bir davul solo... | Gösterim : 1640 | Cevaplar : 4 | Forum : Test Müzikleri


Mevcut front hoparlörün verimini yukseltmek

herkese çok slm.(öncelikte bu işte çok tecrubesisiz oyuzden yazdıklarımm çok sacma gelirse kusura bakmayın.)mevcut paramla pioner vsx1015- anfi. S-W150s aktif sabbufer. ve ne yazıkkı front olarakta sh309 sahibiyim.sıkıntım front haporler ahsap mlz olarak sunta kulanılmış.ben bu ahksap mlz aynı boyutkarda gul ağacından yapmak istiyorum bu sayede verimin çok daha iyi olacağını düsünüyorum.fakat okuduğum bazı yazılarda bu işin bu kdarda kolay olmayacağı hapörlerin 4 -5 tane tahtayı al yapistır olmadığını okudum ve en ilgi cekenı ise ...
Read more : Mevcut front hoparlörün verimini yukseltmek | Gösterim : 1191 | Cevaplar : 5 | Forum : Hoparlörler


Trafo Zırhları

Sanırım birçoğumuz biraz kaliteli ampli, cd çalar vb. cihazların trafolarını görmüş incelemişizdir, normal saclı trafo olsun, torroidal olsun, lambalı amplilerde kullanılan cut-core'lar olsun üzerleri hep metal bir zırhla kaplı, yaptığımız cihazlarda kullandığımız trafoların manyetik kaçaklarını engellemek için hazır cihazlardakiyle aynı işi görecek ne tür bir malzeme kullanabiliriz? Ya da bu tür parçalar hazır bulunabilir mi?
Read more : Trafo Zırhları | Gösterim : 1167 | Cevaplar : 1 | Forum : Güç Kaynakları


kibrit; kulaklık amplisi (: 6189

selam sevgili diy ler;
çok ilgimi çeken çeken bir devreyi deneyip; tanıtalım dedik.
bir multi-hibrit kulaklık amplisi.tam kırma. (:
Class-A
esasen kulaklık amplileri yapmak aklımda olan bir şey değildi.ilgilenmezdim.


meşhur Koreli Sijosae' în SMHHA version kulaklık amplisi.
http://www.headphoneamp.co.kr/bbs/zboar ... sae&no=247

özellikleri
giriş sürücüsü gibi voltaj amplifikasyonu iki MOSFET olarak, girişi için, içinde bir çift-triyot 12AU7 olan tüp,
Ilık tüp sesi, mükemmel hi-fi ve çıkışa yeterli ses sürücü ...
Read more : kibrit; kulaklık amplisi (: 6189 | Gösterim : 1855 | Cevaplar : 9 | Forum : Projeleriniz


 

İstatistik

Toplam 26286 ileti • Toplam 2145 konu • Toplam 947 üye