selam sevgili diy ler;
çok ilgimi çeken çeken bir devreyi deneyip; tanıtalım dedik.
bir multi-hibrit kulaklık amplisi.tam kırma. (:
Class-A
esasen kulaklık amplileri yapmak aklımda olan bir şey değildi.ilgilenmezdim.
meşhur Koreli Sijosae' în SMHHA version kulaklık amplisi.
http://www.headphoneamp.co.kr/bbs/zboar ... sae&no=247özellikleri
giriş sürücüsü gibi voltaj amplifikasyonu iki MOSFET olarak, girişi için, içinde bir çift-triyot 12AU7 olan tüp,
Ilık tüp sesi, mükemmel hi-fi ve çıkışa yeterli ses sürücü ...