Baktım çok şey var, şu an işime yaramayan, ilan sayısı da artmasın diye hepsini toplayayım dedim, :D
Trafolar:
1-Pioneer dc-z111'lerden çıkma "Bando" marka ATS-184 modeli, Singapur üretimi sargısı bakır izoleli çok kaliteli 2 trafo vardır.(Bando markası Pioneer'in cihazlarında neredeyse 40 yıldır kullanılan, halen de kullanılmaya devam eden bir markadır) Çıkış güçleri trafo başına 2x24 volt simetrik 180VA (150W) tır. Ayrıca 18 volt 1 amper çıkış da ...

News of DIY Audio Türkiye Forum

