Sadece işi mix olmayan bi mikser. Her girişin ton kontrolü, çıkışın ton kontrolü, hatta eko ve geciktirme.
Mikrofon, enstrüman ve ses kaynağı cd çalar bilgisayar vs bağlanabilicek. 5-6 kanal yeterli ve stereo çıkış olacak.
Bir kaç soru-sorun var. Öncelikle gain ve volüm arasındaki farkı soriyim. Anlam olarak biliyorum fakat bi opamplı devrede volüm nasıl, kazanç nasıl kontrol edilir? Devre araştırıyorum, hatta hazır pcbsiyle komple bişiyler buluruum diye bakıyorum ...

News of DIY Audio Türkiye Forum