Selam arkadaşlar. Aranıza yeni katıldım. Tekirdağda ikamet ediyorum. 28 yaşındayım özel sektörde çalışıyorum.
Yıllar önce kendi imkanlarımla bir çift hoparlör yapmıştım, Kamasonic Sub, Mid, ve şu sonsuz tizlerden 3 yollu, bunları bir devre var sanırım adı crossover hoparlör filtresi buna dopru bir şekilde lehimledim ve sorunsuz olmasını istedim. Fakat amfi çıkışımı yaktı. ardından filtreyi iptal edip direk bağladım. Bunla birlikte mid'lerde yanmış. Şu an sadece SUB ve TİZ çalışıyor. Fakat yeni bir takım Mid alıp ...

News of DIY Audio Türkiye Forum