Sistem saati: 04 Oca 2023, 21:16

News News of DIY Audio Türkiye Forum

Site map of DIY Audio Türkiye Forum » Forum : DIY Audio Türkiye Forum

Ev yapımı ses devreleri tartışma platformu

Active Hoparlör Yapımı

Herkese selam arkadaşlar. Bilinen çok kaliteli Rcf , Dbx , Jbl bir çok hoparlörlerle çalıştım. Hepside active. Bu Amplifikatörler 5 ayaklı darlington transistörlerle yapılmış vede çok düşük wattlarda. Yani asıl işi bitiren hoparlörün kasası preamp. Tabi amplifikatörde önemli yani bütün bileşenler önemli. Smps'de amplifikatörler daha net vede daha sağlam çalışır. Yüksek frekansta voltaj daha doğru akım sağlar. Şimdi bir proje yapmaya varmısınız?
İçerisinde üç yada iki yollu active filtre vede amfileri ile bir modil haline ...
Read more : Active Hoparlör Yapımı | Gösterim : 1695 | Cevaplar : 0 | Forum : Transistör/MOSFET Güç Yükselteçleri




Lambalı Gitar Drive Pedallarım

http://www.youtube.com/watch?v=R1dazYO6ntU

Bu videodaki pedal , Türkiye'de bende var. Çok yüksek hacimli vede 4 stageden oluşuyor. Dc 350volt ile çalışıyor. Bendeki yapısı Hadron Tube Distortion olarak geçiyor. Ve içerisinde Jan12ax7 bulunmakta 2 adet. Mükemmel bir drive tabiki lambalı farkı. Ama tanıtım olarak biraz sorun yaşadım iyi bir kayıt yapamadığımdan duruyor öylece.


Resim
Resim
Read more : Lambalı Gitar Drive Pedallarım | Gösterim : 5186 | Cevaplar : 32 | Forum : Lambalı Güç Yükselteçleri


Evens Power Amplifikatör vede Active Subb Crossover

Geniş hacimli düğün salonu için yapacaktık vazgeçildi. Vede elimde öylece duruyor. Çok güçlü power amplifikatördür. Mono olarak , yapmış bulunmatkayım .Resimde ne varsa öyle vereceğim aynı zamanda , 4th Order Linkwitz Reily Filter Active Subbwoofer Crossover Kit Frekans , Gain , Phase ve Gainer Frekans ayarı mevcuttur . Çok özel op-amplar kullanıldı . Ses geçirmez vede çok düşük frekanslarda çalıyor . Tamamen ihtiyacınız olan bu kartı istediğiniz kutuya monte edebilirsiniz . 2x12v ile çalışır. Kartın ...
Read more : Evens Power Amplifikatör vede Active Subb Crossover | Gösterim : 1628 | Cevaplar : 0 | Forum : Satılık


smd 2 watt anfi

tablet pc de kullanmak için usb girişinden beslenen çok küçük bir anfi yapmak istiyorum bunun için kullanacağım hoparlör 28*28mm 2watt mini bir hoparlör internette çok aradım bulamadım tüm parçaları smd kullanmak istiyorum bu güne kadar çok sayıda anfi yaptım ama smd malzeme hiç kullanmadım nasıl olur bilmiyorum çok az malzeme ile çalışan bir anfi olması gerekiyor sizce nasıl bir anfi yapabilirim ?
Read more : smd 2 watt anfi | Gösterim : 2909 | Cevaplar : 11 | Forum : Entegreli Güç Yükselteçleri


45-0-45 600w trafo aranıyor

45-0-45 600w trafoya ihtiyacım var satmak isteyen arkadaşlar bana ulaşsınlar tipi fark etmez
Read more : 45-0-45 600w trafo aranıyor | Gösterim : 1187 | Cevaplar : 1 | Forum : Alınık


Subwoofer seçimi

Öncelikle merhaba.

Elimde sargısı yanmış bir jbl gt-4 var. MAX. 1000W/RMS 250W(4ohm empedans). Bir yandan onun bobinini tekrar sardırıp kullanmayı düşünüyorum diğer yandan Kamosonic KS2575 (çift 4 ohm empedans seri bağlayınca 8 ohm paralel bağlayınca 2 ohm oluyor) MAX. 700W/RMS 300W. almayı düşünüyorum. Sizce jbl'i tekrar mı sardırayım yoksa o çift bobinli subwooferi mi alayım kararsızım?? Bu yüzden sizlere danışmak istedim.
Read more : Subwoofer seçimi | Gösterim : 2167 | Cevaplar : 1 | Forum : Hoparlörler


Bir acayip hoparlör sorusu

Arkadaşlar
Elimdeki bas hoparlörün arkasında empedansı 8 ohm yazmakta ancak ölçü aleti ile yaptığım ölçümde 5 ohm ölçüyorum değerini.

Sorum şu;
Bu bas hoparlörün filtresini hazırlarken ve TS parametrelerini bulmaya çalışırken hangi değeri baz alayım? 5 mi 8 ohm mu?

Selamlar
Read more : Bir acayip hoparlör sorusu | Gösterim : 9279 | Cevaplar : 66 | Forum : Hoparlörler


TDA7294 2.1

Merhaba arkadaşlar siteye yeni katıldım.
aşağıda linkte yer alan kiti satın alıcam değerlendirebilirmisiniz.
teşekürler.
http://www.dx.com/p/tda7294-2-1-power-a ... 60?item=11
Read more : TDA7294 2.1 | Gösterim : 1574 | Cevaplar : 2 | Forum : Entegreli Güç Yükselteçleri


Mikrofon  Önyükseltici (preamfisi) ve Ses kartı Mikrofon Önyükseltici (preamfisi) ve Ses kartı

Merhaba değerli tecrübeli arkadaşlar soracağım soru hakkında detaylı arama yaptım fakat yinede tatmin etmediği için sırf siz tecrübeli elektronikçilere sormak için kaydoldum. Kendim elektronikçi değilim. Dinamik bir mikrofonu pc ye bağladığımızda volt beslemsi olmadığı için çok kısık kalitesiz cılız bir ses alıyoruz. Bunu önlemek içinde araştırdığım kadarıyla ya iyi bir ses kartı (preamp özelliğine sahip olan örneğim m-Audio) yada bir önyükseltici (preamp) lazımmış. Benim ses kartım onboard mikrofon aldım oda dinamik evde karaoke ve çeşitli ...
Read more : Mikrofon Önyükseltici (preamfisi) ve Ses kartı | Gösterim : 8429 | Cevaplar : 4 | Forum : Amplifikatörler


 

İstatistik

Toplam 26286 ileti • Toplam 2145 konu • Toplam 947 üye