öncelikle merhabalar.
setim ile ilgili kafamdaki bir sürü soru işaretini gidermek için gezinirken bu siteyi keşfettim ama kendimi elektroniğe meraklı hatta biraz da becirikli saydığım halde bu konuda hiç bir şey bilmediğimi hatta artık bu konulardan anlama yaşımı dahi geçtiğimi anladım. ancak yine de anlayabileceğim bir şekilde sorularımı yanıtlarsanız, yardımcı olabilirsen çok sevineceğim.
hikaye şöyle başlıyor. 90'lı yıllarda yeni öğretmen olan amca, büyük paralar ödeyerek bir set alır. set sansui marka olup "kaset, radyo, anfi" ...