Sistem saati: 04 Oca 2023, 21:16

News News of DIY Audio Türkiye Forum

Site map of DIY Audio Türkiye Forum » Forum : DIY Audio Türkiye Forum

Ev yapımı ses devreleri tartışma platformu

anfi pcb'si nasıl hazırlanır..?

Bu konuyu acmamdaki amac ben ve benim gibi amator arkadasların anfi pcb si hazırlarken dikkat etmeleri gerekn noktaların neler oldugu malum anfiler hassas devreler en ufak bir yanlıslık bir suru ugultu cızırtı demek yayınlanan her devrenin de baskı devresi olmadıgından yapmak istedigimiz anfinin pcb sini kendimiz hazırlamamız gerekiyor işte bu noktada işin ehli olan sizlerden nelere dikkat etmemiz konusunda yardım bekliyorum drhardware hocam sizinde bu konuda soyleyecek bir kac sozunuz vardır muhakkak.. ...
Read more : anfi pcb'si nasıl hazırlanır..? | Gösterim : 2294 | Cevaplar : 13 | Forum : Serbest Kürsü


120W Darlington Amplifikatör

İşte size yeni bir darlington amplifikatör çalışması daha. :)
Aslında benim çalışmam değil sadece elimdeki bilgileri bir araya getirip derledim.

Resim

Sağlam, ucuz ve basit; DARLINGTON ÇIKIŞLI AMPLİFİKATÖR.. başlığı altında İbrahim Demir arkadaşımızın sayfa sonunda bahsettiği devrenin ta kendisi olup ayrıca benim eski kitaplarımın içerisinde yine aynı şemanın biraz farklı bir pcb çizimiyle uyarlanmış halidir. Şemanın kaynağı elektor dergisinin eski sayılarında yayımlanmıştır.
Almanca Elektor dergisi sayı 136, ...
Read more : 120W Darlington Amplifikatör | Gösterim : 2222 | Cevaplar : 6 | Forum : Transistör/MOSFET Güç Yükselteçleri


woox teknolojisi?*

Merhaba saygıdeğer dıy cıler ;
Ses konusunda kendimi geliştirmek adına nette dolaşırken woox teknolojisi diye bişey gördüm biraz aradım felan anlamaya çalıştım ne oldugunu fakat sorularıma tatmin edici cevaplar bulamadım :?

Bu WOOX nedir üstadlara soruyorum çalışma prensibi nedir?

Teşekkürler
Read more : woox teknolojisi?* | Gösterim : 3319 | Cevaplar : 6 | Forum : Hoparlörler


marshall jcm800 2204

resim_496793712.gif


Yukarda şemasınıda verdiğim anfiyi yapmak istiyorum tasarım olarak büyük bölümünü cözdüm. Fakat çıkış trafosunun giriş empedans aralığı hakkında fikrim yok dolayısıyla sarım sayılarını kestiremiyorum aynı şekilde boğma bobini hakkında da bir belirsizlik var ben kullanılan 3 trafoyuda yurtiçinde yaptıracağım internette baktığım zaman model numaralarının aramasında hiç bir sonuc bulamıyorum eğer semadan bakıp birisi trafoların hakkında yorum yapabilirse cok sevinirim 50w güçünde bir gitar anfisi merak ettiklerim sarım sayıları 3 trafonun ...
Read more : marshall jcm800 2204 | Gösterim : 3609 | Cevaplar : 17 | Forum : Lambalı Güç Yükselteçleri


SE Class A için trafo.

Merhaba arkadaşlar.

Foruma yeni üye oldum ve Türkiye de bir DIY topluluğunun forumda toplanması, biz yeni yetme çömez DIY cilerin yaralanabilecği bir ortam olması güzel birşey.

Yakın bir zamanda ilk tube amfi projeme başlamak istiyorum. 2 kanal, KT88 kullanan SE, class A gitar amfisi yapacağım. Problem trafo bulmada, duyduğum kadarıyla Class A trafoları zor oluyormuş, çok özenli sarılmaları gerekiyormuş. Ayrıca uygun fiyata kaliteli birseyde arıyorum. Ankarada oturuyorum. Konya sokak (pek umutlu değilim ama neyse) ta ...
Read more : SE Class A için trafo. | Gösterim : 1209 | Cevaplar : 3 | Forum : Güç Kaynakları


STL > 300VA 28-28V Toroid Trafo

Merhaba

Elimde satılık çok temiz durumda 300VA 28V x 2 çıkışlı Noratel Marka ingiliz toroid ses trafosu var. 10 saat bile kullanılmadı. Çok kaliteli bir trafodur, yaklaşık 4 ay önce 140 liraya almıştım.

Tüplü amfi yaptığım ve ona class A çıkış trafosu aradığım için bu trafoyu satıyorum. Hammond marka veya kaliteli herhangibir 20W SE class A tüplü amfi için bir Trafo ile takas olabilir.

Satış fiyatı pazarlıksız 95 liradır.
Read more : STL > 300VA 28-28V Toroid Trafo | Gösterim : 1511 | Cevaplar : 1 | Forum : Satılık


Germanyum transistor ariyorum

Kullanilmamis durumda AC127, AC128,AC187,AC188,OC44 Germanyum transistorlerden elinde olan varsa mesaj bekliyorum.
Tesekkurler
Read more : Germanyum transistor ariyorum | Gösterim : 1394 | Cevaplar : 3 | Forum : Alınık




WATSON LB 1001

Merhaba arkadaşlar;
Stereo hoparlör alma işini maddiyat sebebiyle erteliyordum.Dün akşam bir alışveriş merkezinde gezerken watson (LB 1001)
Stereo hoparlörü gördüm fiyatı 40 ytl idi. Hemen bakmaya başladım görünüşü hiç fena değildi hatta gayet güzeldi.üstünde 200w pmpo diye yazılmış arkasını önünü inceledikten sonra asıl gücünün 25w 8ohm(her biri) oldugunu gördüm.
sizce bu hoparlörleri alıyımmı? fiyat\performans olarak sizce nasıl olur.hoparlörün yüksekliği 80 cm civarıydı ve üstünde 1 tweeter 2 tanede hoparlör vardı.(resim bulamadım)

görüşlerinizi bekliyorum ...
Read more : WATSON LB 1001 | Gösterim : 1995 | Cevaplar : 8 | Forum : Hoparlörler


Kondansator

Arkadaşlar ikinci lm3886 projemde elimdeki iki kondansatörü kullanmak istiyorum.Besleme devresine iki tane 75 volt 7500uf kondansator bağlasam çok fark edermi? Aslında orjinali 24voltdu.
Read more : Kondansator | Gösterim : 891 | Cevaplar : 1 | Forum : Entegreli Güç Yükselteçleri


 

İstatistik

Toplam 26286 ileti • Toplam 2145 konu • Toplam 947 üye