Sistem saati: 04 Oca 2023, 21:16

News News of DIY Audio Türkiye Forum

Site map of DIY Audio Türkiye Forum » Forum : DIY Audio Türkiye Forum

Ev yapımı ses devreleri tartışma platformu

visaton

arkadaşlar herkese merhaba. elimde bulunan visaton marka hoparlörleri ihtiyacım ve toplayacak zamanım olmadığı için satıyorum. bi otosistem bayine gidip yok pahasına vermektense burda görüşlerinizi almak istedim. marka almanyada üretim yapan köklü bi firma. elimde 2 adet bass (100 watt rms - 23 cm) 2 adet mid 2 adet tiz ve 2 adet bu kabinler için tasarlanmış pasifcrossover var. basslar çift bobin zannedersem 8 ohmluk iki giriş ve bunların eşlenmesilylede 4 ohm dirençte çalışabiliyolar. basın birinin ...
Read more : visaton | Gösterim : 1498 | Cevaplar : 3 | Forum : Satılık


yüksek watt'ta anfi çalışması

Resim
Resim
Resim

İlk önce herkese selam.Bu formda amacım hobi olarak ilgilendiğim audio konusunda sizlerden birşeyler öğrenmektir.
Yukarıda yayınladığım devreyi daha önce başka bir formda yayınladım ama fazla ilgi görmedi çalışmamı ya saçma buldular veya yorum getirmeye vakitleri olmadı.

Devre açık şemaya sadık kalınarak yapıldığında 70volta 400watt vermek tedir.(denendi)
Daha önce herhangi bir programda pcb çalışması yapmadığım için çizimde hata olabilir
Bu devre bu kadar tr sayısı ile 135volt veya 150volta 1500watt güç alabilirmiyim
asıl ...
Read more : yüksek watt'ta anfi çalışması | Gösterim : 7698 | Cevaplar : 15 | Forum : Projeleriniz


Analoğu Seviyoruz Hareketi

Bildiğiniz gibi Stereo Mecmuası ekibi olarak bizler, pikapları, plakları, pikap kollarını, iğneleri ve analoğa dair ne varsa onlara aşığız. Eminim ki, bizler gibi analoğa aşık çok fazla dostumuz vardır. Analogseverlerin oluşturduğu siteleri biraraya getirmek üzere "Analoğu Seviyoruz" kampanyamızı hazırladık. Eğer analogla ilgili kişisel bir siteniz yada forumunuz varsa, pikap, plak yada diğer analog bileşenleri satan bir ticari kuruluşsanız veya plak eleştirileri yaptığınız bir web siteniz varsa, kendi pikabınızı, pikap katınızı üretmeye çalışıyorsanız,yukarıda hazırladığımız logolardan bir ...
Read more : Analoğu Seviyoruz Hareketi | Gösterim : 941 | Cevaplar : 0 | Forum : Serbest Kürsü


3886 Şeması Üzerine Soru

Şemada işaretlediğim kondansatörler standart uygulama şemasında yok. Ne işe yararlar?
3886.gif

Edit: R2'yi sormuyorum, pardon.
Read more : 3886 Şeması Üzerine Soru | Gösterim : 1145 | Cevaplar : 7 | Forum : Entegreli Güç Yükselteçleri


20 cm osawa subwoofer kabin

Merhaba arkadaşlar;
Şuan evimde 2.1 sistem kuruyorum herşeyiyle bana ait .
bu sistem için dün elektronıkcılerı dolaştım 16 cm subwoofer arıyorumdum. bir yerde bots marka 17.5 ytl imiş fakat ellerinde kalmamış.bende cıktım başka bır yere gıttım burda 13 ytl ye 16 cm osawa vardı 20 cm lıgını sordum 16 ytl dedi baktım şöyle fena durmuyor , fiyatıda cok değil cıktım baska yerlere baktım yinede aklıma osawa 20 cm yattı.
Gittim aldım biraz terettüte düştüm ama ...
Read more : 20 cm osawa subwoofer kabin | Gösterim : 9756 | Cevaplar : 43 | Forum : Hoparlörler


33078 opamp'ı nasıl bilirsiniz

Creativin bir ürününden smd olarak sökücem ve pre yampayı düşünüyorum.Kalitesi nasıl,uğraşmaya değer mi?
Read more : 33078 opamp'ı nasıl bilirsiniz | Gösterim : 1411 | Cevaplar : 4 | Forum : Ön Yükselteç ve Ton Kontrol devreleri


bd245 ve b688

arkadaşlar elimde bd245 ve b688 tr ler var bunları değerlendirmek ıstıyorum .Araştırdım fakat kullanabılecegım bır devre bulamadım .
elinde bu tr leri kullanabılecegım devresi olan varsa ekleyebilirmi?
teşekkürler :)
Read more : bd245 ve b688 | Gösterim : 1408 | Cevaplar : 2 | Forum : Transistör/MOSFET Güç Yükselteçleri


Bunu kullanıp sesini duyan varmı acaba aramızda?

Güzel bişeye benziyo.Kullanılan elemanların kalitesi nasıl acaba.

http://www.firebal.net/asp/show_stock.a ... t=SDA-1000

Kama-BayAMP.jpg
Read more : Bunu kullanıp sesini duyan varmı acaba aramızda? | Gösterim : 2226 | Cevaplar : 0 | Forum : Amplifikatörler


Toplu PCB sorunsalı.

Bildiğiniz gibi yeni projeler yavaş yavaş su yüzüne çıkmaya başladı. Tartışmalar yapılıyor malzemeler havada uçuşuyor. İyi güzel de bunları takacak PCB yok ortada.
Konuyu okumaya başlayanlar, "Hazar bir çözüm buldu sonunda" diye düşünmeye başlamıştır sanırım, ama öyle değil. Bulamadım. Çözüm için sizi kullanacağım :)

Önce bir liste yapalım, bize ne lazım?

Amplifikatör ve preampli kartları için:
  • Tek yüzlü (single sided)
  • Yeşilli (solder mask)
  • Yazılı (silk screen)
  • ...
Read more : Toplu PCB sorunsalı. | Gösterim : 8336 | Cevaplar : 72 | Forum : Toplu Alım ve PCB


PCB yapım teknikleri

arkadaslar altın kaplamayı tavsıye edıyorum!!! cunku kendı gc mı altın kapladıktan 1 ay sonra lm3886lar geldı lehım ılk gunku kadar rahat atıyorsunuz cunku oksıtlenmıyor ayrıca pahalı yontemler yerıne pcb yı cımar yapmak daha mantıklı cunku buradakı olay pcbnın oksıtlenmesını engellemek bızımde ıstedıgımız bu eger tum yolları bırlestırebılırsenız elektroluz yontemıyle yapabılırım.aslında gercek kaplama yahudı ve ermenı ustaların yaptıgı ve benım ustamında bıldıgı ozel bır yaldızdır kezzapla altın erıtılıyor vs lafın kısası pcblerı cımar yapmakta fayda var...test ...
Read more : PCB yapım teknikleri | Gösterim : 2812 | Cevaplar : 13 | Forum : Makaleleriniz


 

İstatistik

Toplam 26286 ileti • Toplam 2145 konu • Toplam 947 üye