


İlk önce herkese selam.Bu formda amacım hobi olarak ilgilendiğim audio konusunda sizlerden birşeyler öğrenmektir.
Yukarıda yayınladığım devreyi daha önce başka bir formda yayınladım ama fazla ilgi görmedi çalışmamı ya saçma buldular veya yorum getirmeye vakitleri olmadı.
Devre açık şemaya sadık kalınarak yapıldığında 70volta 400watt vermek tedir.(denendi)
Daha önce herhangi bir programda pcb çalışması yapmadığım için çizimde hata olabilir
Bu devre bu kadar tr sayısı ile 135volt veya 150volta 1500watt güç alabilirmiyim
asıl ...