Sistem saati: 04 Oca 2023, 21:16

News News of DIY Audio Türkiye Forum

Site map of DIY Audio Türkiye Forum » Forum : DIY Audio Türkiye Forum

Ev yapımı ses devreleri tartışma platformu

RAS 100

100_2139.JPG
100_2145.JPG
100_2142.JPG
100_2140.JPG
100_2138.JPG
nihayet 2 adet ras 100 ün montajını bitirdim malzemelerim yine bluemaviden temin mosfetlerin sahte olmadıgını düşünüyorum zira bazı yerlerde mosfetleri yılmazoglundan aldıklarını onlarında orjinal olduklarını okumuştum soğutucu termostat fan vb işlemleri artık yarına kalmak zorunda şemada besleme aralıgı 38ile 42 vac olarak belirtilmekte bende 37vac 300 watt trafo ile beslemeyi düşünmekteyim bakalım inşallah sorunsuzca çalıştırabilirim ...
Read more : RAS 100 | Gösterim : 4008 | Cevaplar : 26 | Forum : Transistör/MOSFET Güç Yükselteçleri


150VA Toroid Transformatör [SATILDI]

Toroid Transformatör

Güç: 150VA
Çıkış Voltajı: 2x12V AC
Genişlik: 10cm Yükseklik: 4cm

Fiyat:18TL


İletişim : 0 506 902 04 75

Resim
Büyütmek için resme tıkla
Read more : 150VA Toroid Transformatör [SATILDI] | Gösterim : 1683 | Cevaplar : 2 | Forum : Satılık


LME49811TB

merhaba

satılık
LME49811TB ve LME49810TB

iyi günler .
Read more : LME49811TB | Gösterim : 874 | Cevaplar : 1 | Forum : Satılık


ses devresi

arkadaşlar ben elektronik bilgisi olmayan biriyim bi kutu hazırlamak istiyorum bu kutu acılınca istediğim şarkının çalmasını kapatılınca susmasını istiyorum boş kutu gibi. benim ihtiyacım ses çalabilen bi devre bunu kendim yapamayacağım için yapabilecek birini arıyorum çalacağım ses bi şarkı yardım bekliyorum
Read more : ses devresi | Gösterim : 854 | Cevaplar : 3 | Forum : Alınık


amatör deneme

Öncelikle herkese merhaba....foruma ilk mesajım buyuk heyecan ıcerısındeyım,ses sistemlerinden cok anlamıyorum fakat muzik dinlemeyi cok seviyorum

5 yıl önce müzik dinlemek adına bu konulara yabancı olan biri olarak o zamanlar birkaç yabancı siteyi okuduktan sonra tamamen cahil cesaretiyle kendimce bişeyler yapmaya çalıştım acaba ne kadar başarılı oldum,boşuna mı uğraştım merak ediyorum.Forumunuzu bulana kadar yaptıklarımı hiç sorgulamamıştım...
Yaptıklarım hakkında ki görüşlerinizi cok önemsiyorum gerçekten.
Ekonomik imkanlar,ülkemiz koşullarında bazı ürünlerin temini,alternatif çözümler gibi unsurları göz önünde bulundurduğumuzda ...
Read more : amatör deneme | Gösterim : 1701 | Cevaplar : 2 | Forum : Hoparlörler


Plato üzerindeki parça yalpalaması- Pikap

Resimdeki parça çok eski olduğu için yalpalama yapıyor. Değiştirmem gerek. Adı nedir yalnız. ne diye aramam gerekmekte.

Resim
Read more : Plato üzerindeki parça yalpalaması- Pikap | Gösterim : 1667 | Cevaplar : 3 | Forum : Kaynaklar


Match Sorusu

10040219590290c251942989e0.jpg



Arkadaşlar yukarıdaki şemada paralel bağlanmış çıkış mosfetlerinin MPSA-42--92 transistörleri ile sürüldüğü görünüyor. Bu bağlantı şeklini görünce aklıma şu soru takıldı. Diyelim ki dörder adet çıkış mosfetine sahip bir amplifikatörümüz var. Paralel mosfet olduğunda match etme sorunu nedeniyle bir ton para harcıyoruz. Stereo AV400 amplifikatörünü yapmak için 40 tane mosfet kullandım ben mesela.. elimde yirmi tane mosfet kaldı. Gerçi başka bir amplifikatör için bir takım daha çıkıyor ama... bu match sorunu ...
Read more : Match Sorusu | Gösterim : 1746 | Cevaplar : 7 | Forum : Amplifikatörler


Harward HR-809A köprüleme..(Yardım)

Arkadaslar 3 gün once Harward HR-809A model 5 kanal 1000 wat anfi aldım. 5.ci kanal SUBWOOFER cıkısı yanlız diğer kanalları kullanamıyorum subwoofer cıkısı olarak. ve 5.ci kanala kicker comp 12 SubWofer ve JBL GT4 1000 vat bagladım. sorum su bu sekılde kullansam anfime zarar gelırmı ve kopruleme yapsam daha iyi ses cıkısı elde edermıyım yardımlarınızı beklıyorum.. hayırlı günler.
Read more : Harward HR-809A köprüleme..(Yardım) | Gösterim : 3592 | Cevaplar : 3 | Forum : Amplifikatörler


lm 3886 gain clone

Merhaba;
Ben İlk proje; LM3886 Gain Clone projesini yaklaşık 3 yıl önce uygulamak istemiş fakat çeşitli nedenlerle ertelemeştim. Geçen hafta uğraşıp kurdum fakat çeşitli sorunlarla boğuşuyor ve işin içinden çıkamıyorum. Trafo olarak daha önce sahip olduğum fakat sonra hurdaya çıkan aıwa marka müzik setimin trafosunu kullandım. Fakat beslemeyi anfiye verdiğimde (üstten bakınca soldan sağa DC1 +-, DC2 +-) trafo zarıldamaya başlıyor ve DC1'in şase kablosu eriyecek noktaya ısınıyor.Ekte gönderdiğim şemada 4'üncü sayfada trafonun teknik detayları ...
Read more : lm 3886 gain clone | Gösterim : 3962 | Cevaplar : 28 | Forum : Entegreli Güç Yükselteçleri


Askere gidiyorum..

Değerli diyaudiotr üyeleri..
14.01.2011 Tarihi itibariyle askerlik görevime başlamış bulunmaktayım..
Forumda emeği gecen herkese cok teşekkür ediyorum.
Hakkınızı helal edin. Allah'a emanet olun..
Uzun dönem askerlik yapacağım.

Acemi birliğim Manisa/MERKEZ :bye:
Read more : Askere gidiyorum.. | Gösterim : 1726 | Cevaplar : 15 | Forum : Kendinizi Tanıtın


 

İstatistik

Toplam 26286 ileti • Toplam 2145 konu • Toplam 947 üye