Sistem saati: 04 Oca 2023, 21:16

News News of DIY Audio Türkiye Forum

Site map of DIY Audio Türkiye Forum » Forum : DIY Audio Türkiye Forum

Ev yapımı ses devreleri tartışma platformu

Biri hat trafosunda yardımıcı olabilir mi

arkadaşlar bizim okulda bir anfi var 150 watt için bilmiyorum ama hat trafosu var mı yok mu bilmiyorum ve okuldao na bağlı olmayan hat trafolu hoparlör ler var şimdi ben hat trafosu bi anfi çıkışına nasıl bağlanır neye göre hesaplanır sonra da hoparkör çıkışına neye göre bağlanır birisinden geniş bilgi istiyorum formül kullanmaktan çekinmesin daha iyi olur bizim için amacımız ise okula bi anfiden sesi en kaliteli ve yüksek şekilde dağıtma bütçemiz ise pek yok ...
Read more : Biri hat trafosunda yardımıcı olabilir mi | Gösterim : 5682 | Cevaplar : 2 | Forum : Amplifikatörler


Single Ended 5w Class A

Arkadaşlar yakın zamanda yaptığım bu amfiyi sizilerle paylaşmak istedim.
zaten daha önce birçok yerde görmüşünüzdür devreyi,tek mosfetli çok basit ve çok iyi sesi olan bir uygulama,4-5m karelik bir oda için gücü kafi,tabiki daha güçlü amfilerde kişilerin tercihi olabilir.
Pikabımın mekanık sorununuda çözdükten sonra bu devreyi yapıp plak dinleme zevkine nail olayım dedim,umarım birçok arkadaşa yardımcı olabilmişimdir gerek örnek bir şema gerekse tasarım konusunda.

Resim


Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim


Devrede kullandığım bazı parçaların kaynaklarını ...
Read more : Single Ended 5w Class A | Gösterim : 3049 | Cevaplar : 11 | Forum : Projeleriniz


Hoparlör Kabini Yapımı

Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar.
Forumunuza yeni katıldım ve her yeni katılan gibi benimde naçizane bir iki sorum olacak :) .

Yaklaşık bir sene önce Fostex FE-206e Hoparlörüme alel acele kıytırık kontraplaktan kasa yaptırdım. Ancak hem kasanın kötü oluşu ve hemde ölçüleri başka bir hoparlöre ait olduğu için verim alamıyorum. Nette ve forumlarda oldukça fazla araştırma yaptım ancak hoparlör kabini yapımında hangi materyalin ( MDF, su kontrası, plywood) ...
Read more : Hoparlör Kabini Yapımı | Gösterim : 4020 | Cevaplar : 3 | Forum : Hoparlörler


OPA 134 PA ENTEGRESİ ARANIYOR.

Belirttiğim üzere opa 134 pa entegresi arıyorum.elinde olan varsa mesaj atsın lütfen .
Read more : OPA 134 PA ENTEGRESİ ARANIYOR. | Gösterim : 1316 | Cevaplar : 2 | Forum : Alınık


amfi sorunu

Herkeze merhabalar,
Genel performans değerleri gayet başarılı diyebileceğimiz ,çıkış gücü muhtelif transistör seçimi ile 80 W a kadar çıkabilen modüler yapıda tanımlanan bu netten bulduğum şemaya göre kendim bir PCB oluşturup devreyi tamamladım.
Ancak gerilim uyguladığımda çıkışta yüksek seviyede DC ve hoparlörlerde güç verildiği anda ani kon fırlaması gözlemledim.
Transistör değişikliği v.s sorunu çözemedim. :bilmem: Şemaya göre PCB de bir hata olabilirmi? hatayı baka, baka görmez mi ...
Read more : amfi sorunu | Gösterim : 2909 | Cevaplar : 10 | Forum : Transistör/MOSFET Güç Yükselteçleri


pioneer referans serisi pioneer referans serisi

slm herkese kolay gelsin amfi konusunda aktif filtere olur gibi gelmeye başladım yani kimse pasif filtreleri savunacak bir yorum yapmamış bu demek oluyor ki aktif filtre edinip sonra da hoparlör kabinimizi yapmaya sıra gelecek bir adım öteye giderek hop. bakınıyordum ki pioneer in referans serisi hop ları çok hoşuma gitti görüntü olarak harika lar ama kullanım açısından nasıl bilmiyorum yani bir kabinin içinde neler yapabilirler
sub olarak TS-W01RSII - 25cm C-Type Reference Series Subwoofer (300W) ...
Read more : pioneer referans serisi | Gösterim : 3559 | Cevaplar : 19 | Forum : Hoparlörler


LM391N-100 2X50W Amplifikatör

2x50WATT STEREO VEYA
100WATT MONO HI-FI AMPLİFİKATÖR
Giriş katında bir tümleşik devre kullanılan ve çıkışı transistörlü olan değişik bir
amplifikatör şeması vermekteyiz. Bu amplifikatörümüz, stereo kullanımda 4 Ohm
hoparlör ile 2x45W ve 8 Ohm hoparlör ile ise 2x50W çıkış gücü verebilmektedir.
Amplifikatörümüzü köprü bağlantıda kullanacak olursanız, 8 Ohm hoparlör ile çıkışından
100W güç sağlayabilirsiniz. Köprü bağlantıda 4 Ohm hoparlör kullanmanızı
tavsiye etmiyoruz. Devremizin frekans eğrisi 8Hz-30kHz arasındadır (-3dB). Toplam
harmonik distorsiyon %0,1 kadardır.

DEVRE ELEMANLARI ...
Read more : LM391N-100 2X50W Amplifikatör | Gösterim : 4871 | Cevaplar : 27 | Forum : Projeleriniz


Hi fi stereo set için aktif mi pasif filitre mi Hi fi stereo set için aktif mi pasif filitre mi

Selam herkese iyi forumlar 3 gündür okuya okuya şaşı oldum siteleri benim kurmak istediğim bir amatör olarak şu anki vizyonum sadece stereo hi fi hatta maliyetine göre hi end bir set kurmak istiyorum sistemde tek kaçınmayacağım güç kullanımı olacak :) daha az distrisyon için kuvvetli olan yükseltecin gain kısık çalıştırılarak gürültüden ziyade müzik dinlemek. Bunun için ise kullanacağım iki usül var biri pasif fitreli 3 veya 4 ...
Read more : Hi fi stereo set için aktif mi pasif filitre mi | Gösterim : 3523 | Cevaplar : 21 | Forum : Serbest Kürsü


bu nedir???

Hep bir lambalı amfi dinlemek istemişimdir ama malum fiyatları yüksek
ebay de böyle bir şey var
http://cgi.ebay.com/MUSE-Class-A-Hybrid ... 370wt_1139
acaba bu saçma çin icatlarından biri mi yoksa gerçekten lamba hissiyatını verir mi?
bir de pre amp olarak kullanıla bilir mi?
Read more : bu nedir??? | Gösterim : 1229 | Cevaplar : 4 | Forum : Lambalı Güç Yükselteçleri


slm

herkese merhaba bende amatör olmak istiyorum bu ses sistemleri ile ilgilenmek beni rahatlatıyordu şimdi germeye başladı profosyonel yardım almak için aranıza katıldım cümleten hoş bulduk
Read more : slm | Gösterim : 1002 | Cevaplar : 6 | Forum : Kendinizi Tanıtın


 

İstatistik

Toplam 26286 ileti • Toplam 2145 konu • Toplam 947 üye