Senelerce önce yakın bir arkadaşım bir çift hoparlör ve amfi ve CD çalardan oluşan bir takım almıştı. Galiba 93 yılıydı. Cihazlar Onkyo, giriş seviyesi, hoparlörler ise ödüllü tasarımıyla Danimarka malı Dantax Tube idi. Silindirik tüp şekliyle yerleşimden bağımsız olarak baslar her yerden duyuluyor deniyordu. Şimdi bakınca farklı düşünüyorum ama o zamanlar bir efsane gibi gelmişti, sesi de oldukça etkileyiciydi.
Seneler sonra arkadaşım çoluk çocuğa karışmış, kızları hoparlörleri mıncıklamış, zamanın etkisiyle eskimişti. Bana bir el at ...