Sistem saati: 04 Oca 2023, 21:16

News News of DIY Audio Türkiye Forum

Site map of DIY Audio Türkiye Forum » Forum : DIY Audio Türkiye Forum

Ev yapımı ses devreleri tartışma platformu

Hoparlör Önerisi Bekliyorum Hoparlör Önerisi Bekliyorum

Merhaba sevgili diyciler :)
haftasonu hoparlör fiyatlarını gördükten sonra bu başlığı açmakta geç bile kaldıgımı anladım birinci olarak bir mdf kabin içersine 3 adet 200hz-20kz arasında
çıkış verebilecek olabildiğince ucuz 20 cm geçmeyen hoparlör önerilerinizi beklemekteyim.
Saygılarımla m:K7
Read more : Hoparlör Önerisi Bekliyorum | Gösterim : 22490 | Cevaplar : 10 | Forum : Hoparlörler


bu hoparlör iş görür mü ?

arkadaşlar tda1562 ile bas anfisi yaptım da subwoofer ararken bunu buldum kabin ölçüsü bulunabilirmi buna abedhan da da görmüştüm bu hoparlörü fena değil gibi ne dersiniz alayımmı sizce http://urun.gittigidiyor.com/ev-elektro ... 659-2357-0
Read more : bu hoparlör iş görür mü ? | Gösterim : 1719 | Cevaplar : 5 | Forum : Hoparlörler


Kondansatör Tavsiyesi.

Hepinize merhabalar arkadaşlar. Aranıza yeni katıldım ve bir konuda yardımınıza ihtiyacım olacaktı.

Lm3886 köprü mod anfi tasarımı üzerinde bir çalışmamız var ve bir önceki projeme oranla bu sefer daha da pro bir çalışma yapmak istiyoruz. Dolayısıyla besleme kondansatörlerinde nasıl bir marka ve model almamız gerektiğine karar veremedik. Kimi yerde audio grade serisi kimi yerde low esr serisi gibi ifadeler kullanılmakta. Projemizde 120000 uF civarında besleme katında kondansatör kullanacağız ve marka model ve nereden temin edebileceğimiz ...
Read more : Kondansatör Tavsiyesi. | Gösterim : 1336 | Cevaplar : 1 | Forum : Kasa, Potansiyometre, Diğer Malzemeler


Voice u Bilen var mı?

Bir kaç ay önce çıkma aldığım 8'' bu hoparloru tanıyan var mı?
Test sonuçlarında açık hava res. frekansı 30Hz, bass ve mid. sesler benim çok hoşuma gitti.
Thiele-Small parametrelerini test ve ölçüm sonunda çıkardım.
Mosfet SE ve GU50 testlerimde de keyif verdi.

Tweeter KLH o da çıkma ve bu gün ilk defa,
70-80L kabin yapılana kadar birlikte çalışacakları 25L kapalı eski kabinimde yerlerini aldılar.

Selamlar...
Read more : Voice u Bilen var mı? | Gösterim : 1265 | Cevaplar : 5 | Forum : Hoparlörler


kaynak makinası denemelerim.

http://vimeo.com/38692883


arkadaşlar yukarıdaki video da kaynak makinası denemelerime ait bir video var . sizlerle paylaşmak istedim. devre 3 kw olarak düşünüyorum. ancak şu an 500 w ile deniyorum. 0.5 bakır rahatlıkla kızartıyor.

devre de sg3525 ir2110 irf740 ve ee70 nüvesi önemli olan kısımlar.

devre 40 khz civarı sürüyorum. bi sonraki aşamada 160 n 60 igbt kullanacagım. 30 volt 250 amper verebilir olacak.

yüksek frekans oldugu için gayet ...
Read more : kaynak makinası denemelerim. | Gösterim : 1478 | Cevaplar : 4 | Forum : Güç Kaynakları


tda7375a ton kontrollü versiyon

tda7375a ton kontrollü versiyonu ton kontrol ahmet yerli ye aittir denendi çalışıyor
Resim http://www.upload.gen.tr/d.php/www/hmpu ... l.LYT.html
http://youtu.be/puWIJHPUHw0
Read more : tda7375a ton kontrollü versiyon | Gösterim : 1325 | Cevaplar : 1 | Forum : Entegreli Güç Yükselteçleri


bende bunu yapıyorum...

Dün karaköyden aldım çayna işi..Tanesi 1 lira.
IMG_5868.JPG

bunlar elimdeki nichiconlarla birlikte.
IMG_5871.JPG

bunlar hep birlikte.
IMG_5872.JPG

burasıda mezarlık
IMG_5878.JPG

Şimdi bunların hepsini bir arada kullanarak bir besleme yapsak nasıl olur..
Read more : bende bunu yapıyorum... | Gösterim : 2243 | Cevaplar : 16 | Forum : Serbest Kürsü


BTS 30+ A Class push-pull

Yıllar önce, cam kılıflı germanium transistorlerden
sonra çıkarılan metal kılıflı PNP AC128-AC188,
NPN transistorlerin ilk örneklerinden AC127 ve AC187
ve hemen peşinden gelen silisyum BCxxx serisi ile
geliştirilen bir ampl. devresi üzerinden bir çalışma
yapacağım hiç aklıma gelmezdi.

Sözünü ettiğim devre taşınabilir olması açısından
9V ile beslenirdi.
Bias sorunu çok fazla sorun olmazdı, zira çıkıştaki
kondasatör hoparlorü korurdu.
THD olarak da bugüne göre çok da kötü olmadığını
ancak 40 yıl sonra görebildim.
...
Read more : BTS 30+ A Class push-pull | Gösterim : 2805 | Cevaplar : 18 | Forum : Projeleriniz


tanıtım

Arkadaşlar herkeze merhaba.....
Ben İstanbulda ikamet etmekteyim.
Yaşım 31 kendimi bildim bileli elektroniğe çok büyük ilgim ve merakım var.Özellikle hoparlörler teypler filan
eskiden beri çok keyifle ilgilendiğim şeyler.Evde araba hoparlörleri teypleri filan çok uğraşmışlığım vardır yani.Sırf bu hoparlör merakım yüzünden 1998 senesinde bir çuval para vererek SONY MHC VX 90 AV müzik seti aldım.Bu müzik seti yüzünden çok kez komşularla burun buruna gelmişliğim olmuştur.
Neyse çok uzatmadan gelelim günümüze.Son birkaç aydır ise ufak tefek basit ...
Read more : tanıtım | Gösterim : 1829 | Cevaplar : 12 | Forum : Kendinizi Tanıtın


bunlardan hangisi orjinal lm3886 ?

Arkadaşlar merhaba.

gecen hafta içi iki tip lm3886 aldım birisi izole kılıf digeri metal yüzeyli kılıf. metal kılıflı olan patates baskı yazılmış gibi tf kılıf lazer etiketli gibi yazılmış.
sanırım kalite farkı var. sizce hangisi iyidir? Olmazsa tf kılıfları uzay montajı yaparak kullanmak istiyorum.
Read more : bunlardan hangisi orjinal lm3886 ? | Gösterim : 1147 | Cevaplar : 4 | Forum : Entegreli Güç Yükselteçleri


 

İstatistik

Toplam 26286 ileti • Toplam 2145 konu • Toplam 947 üye