Sistem saati: 04 Oca 2023, 21:16

News News of DIY Audio Türkiye Forum

Site map of DIY Audio Türkiye Forum » Forum : DIY Audio Türkiye Forum

Ev yapımı ses devreleri tartışma platformu

IRF 244 ve IRFD 210 alınık

Yukarıda belirtmiş olduğum transistörlerden arıyorum. Hayırlı günler...
Read more : IRF 244 ve IRFD 210 alınık | Gösterim : 1213 | Cevaplar : 1 | Forum : Alınık


Konumuz Potansiyometre Değiştirmek

Kusur etmiş oluyorsam af'ola
Eğer kullanılacak pot. loudness özelliği kullanılmış ise,
durum daha vahim aslında.
Ama şimdi bazılarımız bu simulasyon programına inanmayacaklar
ve dağarcığı kendinden mechuller burun kıvıracak olabilir.

Ha denecektirki, zaten o frekanslar kulağın duymadığı frekanslar.
Eyvallah

not: Lütfen o kondansator ne için? gibi bir soru sormayın.
Read more : Konumuz Potansiyometre Değiştirmek | Gösterim : 1399 | Cevaplar : 6 | Forum : Kasa, Potansiyometre, Diğer Malzemeler


Amfide Potansiyometreyi değştrecem dirençfarkı sorun olur mu

amfideki pot 30kbx2 alps ama ben alps100kbx2 lik pot bulabildim sorun olurmu acaba direnc farkı?? Ayrıca bunların giriş çıkış noktaları standart mı oluyor acaba umarım yeni aldığım eskinin yerine uyar. görüşlerinizi bekliyorum ...


Peak Hold özellikli 10 led vu metre

SİLİNEBİLİR....
Read more : Peak Hold özellikli 10 led vu metre | Gösterim : 1053 | Cevaplar : 0 | Forum : Projeleriniz


Goldmaster Sw-305 & Harward HR-N305 nasıldır ne kadar eder,

GOLDMASTER SW-305

Resim Resim

Goldmaster Sitesinden Veriler,
30 cm(12”)
Max.çıkış:1000w
Empedans: 4 ohm
Frekans agırlıgı:20-1500hz
Duyarlılık:88db/w/m
Mıknatıs:50oz
Ses bobini:50mm
Koni:elektro kaplama ımpp

Frekans Aralığı 25-1500hz
Boyut 30cm(12")
Duyarlılık 88db/w/m
Maximum Çıkış 1000 Watt
Empedans 2 / 4 (Çift Bobin) Ohm

Kendimin Gözlemledikleri,
1000 w max.(peakpower)
250-300 w (rms)
Bobin 4 ohm (çift bobinde olabilir ama tek çıkış var (+) ve (-))

HARWARD HR-N305
Resim Resim

100+100 w power amplifier(Rms)
köprü olarak 200 w(rms)
kısadevre koruması ...
Read more : Goldmaster Sw-305 & Harward HR-N305 nasıldır ne kadar eder, | Gösterim : 2493 | Cevaplar : 5 | Forum : Hoparlörler


Göz Yanması İle İlgili Sorular

Arkadaşlar , yakın zamana kadar tüplü monitör kullanıyordum. Felaket göz yanması vede yorgunluk yaratıyordu çalışamıyordum. Lcd aldım bilhassa azda olsa aynı problem devam ediyor ama , iş yaparken Atrafle gözlük kullanıyorum. Sonra en önemlisi olan Florasan lamba aşırı derece uv. ışınlarından dolayı yine gözlerimi rahatsız ediyordu vede filtre için bir kafeslisini alayım dedim biraz etkili ama tam değil.
Şimdi sorum sizlere ;

Power Ledlerden bir kaçtane yapsak çalışma masası için sizce aynı problem olabilir mi? ...
Read more : Göz Yanması İle İlgili Sorular | Gösterim : 2298 | Cevaplar : 17 | Forum : Serbest Kürsü


Pikap ve Diğer Ekipmanlar Pikap ve Diğer Ekipmanlar

Öncelikle üstadlara ve bütün forum üyelerine şimdiden teşekkür ederim.
DIY Audio işine girdiğim beridir forumu takip ediyor ve böyle seviyeli ,ilgili ve saygılı insanların ilgi duyduğum bir konu üzerine yazdıklarını okumak, benim için ayrı haz.Her ne kadar forumu çok uzun zamandır takip ediyor olsam da, bir katkıda bulunamadığım için kendimi suçlu hissediyorum.Herhangi bir başlık altına mesaj atmak istediğimde içimden bir ses "İnsanlar burada slew rate'lerden, bias'lardan bahsediyor, sen hala entegre amfilerden öteye geçememişsin, otur oturduğun ...
Read more : Pikap ve Diğer Ekipmanlar | Gösterim : 1766 | Cevaplar : 3 | Forum : Kaynaklar


Low Fet Noise Amplifier

Umarım ilginizi çeker.
Read more : Low Fet Noise Amplifier | Gösterim : 1427 | Cevaplar : 4 | Forum : Transistör/MOSFET Güç Yükselteçleri


yeni ultra hifi tasarımım

Benim tasarımım diye söylemiyorum çok özel bir tasarım:)

en son haline gelmesi 4 ayımı aldı . yılbaşında yayınlayacaktım fakat biraz daha test gerekiyordu.

çok yüksek slewrate ve çok düşük thd sağlayabilen bir amfi. Daha önce duymadığınız bir çok detayı duyacaksınız .
250 watta kadar çok sağlam bozmadan ses verebiliyor .

bias transistör çifti başına 60ma olarak otamatik ayarlanıyor sizin ayar yapmanıza gerek yok . besleme voltajı çok geniş simetrik 35 den 55 e kadar sıkıntı ...
Read more : yeni ultra hifi tasarımım | Gösterim : 1202 | Cevaplar : 2 | Forum : Transistör/MOSFET Güç Yükselteçleri


Mizah

Buna çok güldüm.
Read more : Mizah | Gösterim : 905 | Cevaplar : 5 | Forum : Serbest Kürsü


 

İstatistik

Toplam 26286 ileti • Toplam 2145 konu • Toplam 947 üye