Sistem saati: 04 Oca 2023, 21:16

News News of DIY Audio Türkiye Forum

Site map of DIY Audio Türkiye Forum » Forum : DIY Audio Türkiye Forum

Ev yapımı ses devreleri tartışma platformu

NAD 5240 CD Player

Selamlar;

Öncelikle bu cihazın satıcısı ya da reklamcısı falan değilim.

http://urun.gittigidiyor.com/ses-goruntu-sistemleri/nad-5240-compact-disc-player-76363914?ggap_s=Criteo&ggap_m=Criteo&ggap_n=Criteo&ggap_c=urun&mpch=ads&scxid=14489-146659-2357-0

Üstteki linkte, normalde 500 TL den ucuz ürünü bulunmayan NAD ın Hi-end CD Player ı 65 TL (hemen al 95 TL) gibi komik bir fiyatla satılıyor :shock: . Böylesi kaliteli bir ürünün bu kadar ucuza satılmasına şaşırmadım desem yalan olur :) .

Kolay gelsin...
Read more : NAD 5240 CD Player | Gösterim : 1420 | Cevaplar : 5 | Forum : Serbest Kürsü


WCF SE II için kondansatör WCF SE II için kondansatör

Başlıkta da Belirttigim gibi
Hamit Abinmizin WCF SE II porjesi için kondansatör arayışı zorlu geçiyor yardımcı olursanız sevinirim..
Bulduklarım ya pahalı yada kalitesiz olabiliyor..
Daha önce forumda gördügüm istanbullu bir satıcının elinde
Vishay BC MAL2058 seri 15000uf 40v 35x50mm mevcut bu ürünü
kullanan bilen varmı yada başka tavsiye edeceginiz bir ürün olursa bekliyorum..
Teşekkürler...
http://www.farnell.com/datasheets/415501.pdf
Read more : WCF SE II için kondansatör | Gösterim : 7332 | Cevaplar : 79 | Forum : Kasa, Potansiyometre, Diğer Malzemeler


Aidiyet

Bir süredir Büyük (?) Türkiye'nin yegane diy audio sitesinde sıkça yaşadığım ulaşım sorunları nedeni ile,
buraya geldiğimden beridir en aktif üyelerden biri olarak, burada olma nedenlerimi gözden geçirmem
gerektiğini düşünme nedenim olarak karşıma çıkmaya başladı.

Bu nedenle, iletişimini sürdürmek isteyen siz arkadaşlarıma özel mesaj mesaj yerine e-mail seçeneğini
kullanmalarını öneriyorum.
Bu durumda iletişim sorunları nedeni ile olası maduriyetlerin önüne geçilebileceği düşüncesindeyim.

E-mail adresimi buraya spam riski nedeni ile yazamıyorum,
ama mesaj göndermek yerine e-mail gönderme ...
Read more : Aidiyet | Gösterim : 2127 | Cevaplar : 23 | Forum : Serbest Kürsü


Nova avr 1100 UPS

iyi akşamlar herkese elime ikinci el nova 1100 avr model ups geçti pilleri yok. bunun çalışıp çalışmadığını nası anlarım ona göre pil almayı düşünüyorum. pilsiz prize taktığımda hiç bi hareket göstermedi fan ışık vs. pil bağlantı uçlarında elektrik var. yardımcı olursanız sevinirim. http://www.mgemexico.com/pdf/nova%20manual.pdf buda upsin user manueli.
Read more : Nova avr 1100 UPS | Gösterim : 1252 | Cevaplar : 9 | Forum : Elektrik - Elektronik


f5-tabanlı bjt amfim

f5 i hepimiz biliyoruz zaten neden daha güçlü olmasın :)
bir çok varyasyon deneyip dinledikten sonra en kararlı ve en iyi bu şekilde çalışıyor.
ses çok detaylı tizler zaten çok iyi . bazıları f5 in bass da iyi olmadığını söylüyor ben çok beğendim basslar her tarafı titretiyo evde.
F5 den iyi bass alamayanların kolonları iyi değil bence çünki f5 in girişte kondansatör yok buda düşük frekansların geçerek ...
Read more : f5-tabanlı bjt amfim | Gösterim : 1781 | Cevaplar : 10 | Forum : Projeleriniz


NE5532 RIAA Preamp cızırtı sorunu

Resim

Yukarıda yer alan NE5532 opamplı RIAA devresini gerçekledim ancak sistemde cızırtı sorunu var. Bütün GND'lar birbirine bağlı. Ben diğer pasif komponentlerden şüpheleniyorum. Direnç ve kondansatörler standart her yerde bulunacak şekilde, özellikle kapasitörlerin tolerans değerlerinden oldukça şüpheliyim. Bunun için daha kaliteli pasif komponent edinebileceğim bir yer var mı? Varsa nerededir?

Saygılarımla.
Read more : NE5532 RIAA Preamp cızırtı sorunu | Gösterim : 4460 | Cevaplar : 21 | Forum : Ön Yükselteç ve Ton Kontrol devreleri


Express PCB kullananlar yardımlarınızı bekliyorum Express PCB kullananlar yardımlarınızı bekliyorum

Selamlar;

Kullanımı basit ve bedava bir yazılım olduğundan Express PCB yi öğrenmeye çalışıyorum :mrgreen: . Pratik olsun diye, 555 li ast. mult. şemasını Express SCH de kurdum. Aynısını PCB oluşturma programında çizmem mi gerekir? Şemayı SCH de çizip, Express PCB programında açabilir miyim?

Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler :)
Read more : Express PCB kullananlar yardımlarınızı bekliyorum | Gösterim : 1132 | Cevaplar : 1 | Forum : Elektrik - Elektronik


iki adet trafo ..

biri bando marka sony amfiden çıkma ..
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveri ... 778/detay/
digeri ise pioneer XR-a800 model müzik setinin trafosu ..
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveri ... 134/detay/
DİY özel fiyatım 50tl dir....
Read more : iki adet trafo .. | Gösterim : 1216 | Cevaplar : 0 | Forum : Satılık


Bu entegreler fake mi?

IMG_20130208_192838.jpg
IMG_20130208_192816.jpg
IMG_20130208_192744.jpg
IMG_20130208_191922.jpg
Geçenlerde türkiyedeki interenet üzerinde satış yapan iki ayrı firmadan aldığım LM4562 ve NE5532 opamları aldım,fakat bana bazıları patates çin üretimi geldi
bana yardımcı olursanız sevinirim.

Resimleri cep telefonu ile çektiğim için biraz kötü çıktı..
Read more : Bu entegreler fake mi? | Gösterim : 1256 | Cevaplar : 1 | Forum : Makaleleriniz


TDA2822 bridge(kopru mod)- bir fikri olan varmi acaba? TDA2822 bridge(kopru mod)- bir fikri olan varmi acaba?

Oncelikle herkese merhaba :D .Size bir sorum olucak. Elimde 2 tane 4ohm 3W hoparlor var ve bunlari degerlendirmek istiyorum. Bu TDA2822 MAX 2x1W 10% THD verebiliyor. Hem de gordugum kadariyla cikislari az ve yapmasi cok kolay. Peki biz bu cikislari kopruleyebilirmiyiz ve mono 2W 10% thd ve ya 1.3 -1.5 W 0.5% THD yapabilirmiyiz? Ve tda2822 anfisi yapip ta deneyen varmi? Kusura bakmayin benim su kopruleme ...
Read more : TDA2822 bridge(kopru mod)- bir fikri olan varmi acaba? | Gösterim : 5441 | Cevaplar : 23 | Forum : Entegreli Güç Yükselteçleri


 

İstatistik

Toplam 26286 ileti • Toplam 2145 konu • Toplam 947 üye