Selamlar;
Öncelikle bu cihazın satıcısı ya da reklamcısı falan değilim.
http://urun.gittigidiyor.com/ses-goruntu-sistemleri/nad-5240-compact-disc-player-76363914?ggap_s=Criteo&ggap_m=Criteo&ggap_n=Criteo&ggap_c=urun&mpch=ads&scxid=14489-146659-2357-0
Üstteki linkte, normalde 500 TL den ucuz ürünü bulunmayan NAD ın Hi-end CD Player ı 65 TL (hemen al 95 TL) gibi komik bir fiyatla satılıyor :shock: . Böylesi kaliteli bir ürünün bu kadar ucuza satılmasına şaşırmadım desem yalan olur :) .
Kolay gelsin...

News of DIY Audio Türkiye Forum