Sistem saati: 04 Oca 2023, 21:02

News News of DIY Audio Türkiye Forum

Site map of DIY Audio Türkiye Forum » Forum : DIY Audio Türkiye Forum

Ev yapımı ses devreleri tartışma platformu

Tüketici istemezse ADSL'in yanında telefon bağlanamaz !

'Tüketici istemezse ADSL'in yanında telefon bağlanamaz'
Kocaeli Hakem Heyeti, Türk Telekom'un ADSL'in yanında telefon hattını bağlama mecburiyetini reddeti.

Heyet, bir vatandaşın şikayeti üzerine, "Telekom'un alt yapısı telefon bağlamadan ADSL hizmeti verebilir. Bu yüzden tüketicinin istemesi durumunda sadece ADSL'yi bağlayacak." kararını verdi. ADSL hattı kullanan 7 milyona yakın vatandaş, hiç telefonu kullanmasa bile ayda 12 YTL sabit ücret ödemek zorunda.

Kocaeli'de ikamet eden Yunus Abdullahoğlu isimli vatandaş, 2005 yılında ADSL'ye başvurdu. Evine çekilen 1878011035P nolu ADSL ...
Read more : Tüketici istemezse ADSL'in yanında telefon bağlanamaz ! | Gösterim : 1342 | Cevaplar : 1 | Forum : Güncel Haberler & Teknoloji


türkiyede bulunabilecek orjinal parçalarla ampli

diyorumki; ben çok amatörüm..fazla param yok..ucuz fiyata türkiyede bulabileceğimiz parçalarla tatminkar bir ampli yapamazmıyız..hi-end olmasın hi-fi olsun
ama emekllerimizi boşa çıkaracak kadar da kötü olmasın..sevgili DIY yetkilileri biz giriş seviyesindeki DIYcılar için bir projeniz olacakmı..?

not:mümkünse parçalar bakkalda bile bulunabilir cinsten olsun antalyada yaşıyorum çünki..
Read more : türkiyede bulunabilecek orjinal parçalarla ampli | Gösterim : 2645 | Cevaplar : 7 | Forum : Projeleriniz


forum kullanımı ve özellikler

merhaba

forumun hızlı kullanımı açısından son eklenen 10-20 mesaj türünde bir görünümle açılmasını kullanım olarak daha iyi olduğunu düşünüyorum.
Bu arada son eklenen mesajlar linkini biliyorum

birde forum sayfaları açılan explorer 7 sayfasında back tuşu falan kayboluyor.
Bunu siz mi ayarladınız yoksa farkında değilmisiniz.
Back tuşu bence önemli

Alpay
Read more : forum kullanımı ve özellikler | Gösterim : 1314 | Cevaplar : 1 | Forum : Serbest Kürsü


Eurovision (rezilliği)...

4. olduk. Bunda birşey yok.
Sırbistan niye birinci oldu azer bülbül kılıklı kadın?
Ermenistana o 12 puanı kim gönderdi, kimler gönderdi :evil:

Fos ve fıs çıkmıştır. Bu arada ermenistan tutumumuz da hakikaten hepmiz ermeniyiz diyenlerin çoğunlukta olduğunu göstermiştir.

Rezil olduk rezil...

Resim
Read more : Eurovision (rezilliği)... | Gösterim : 1460 | Cevaplar : 4 | Forum : Serbest Kürsü


amatörler neler yapar nerelerde yaşar

mosfet anfi yorumlarında geçenlerden alıntı
1- Bu proje yeni başlayanlar için değildir.
2- Nico'nun proje tanıtım yazısında değindiği gibi muadil tavsiye edilmez.
3- Yeni yaptığın amplifikatöre direkt olarak hoparlör bağlanmaz. Önce çıkıştaki offset ölçülür.
4- 26 volt AC 8 rezistif ohm yüke 3,1A akıtır Bu da 100W eder. 100W lık bir amplifikatöre ne tür bir hoparlör bağladın ki yandı?


Amatörler içinde geliştirici yazılar yazılmasının çok faydalı olacağını düşünüyorum. Tabii kesinlikle hiçbirşeyin hapı yok. Her ...
Read more : amatörler neler yapar nerelerde yaşar | Gösterim : 1778 | Cevaplar : 3 | Forum : Diğer Bilgiler


5.1 Entegre Amplifikatör.

2.1 - 5.1 veya 7.1 şeklinde çıkış veren entegre var mıdır acaba, hiç gören duyan oldu mu ? :roll:
Read more : 5.1 Entegre Amplifikatör. | Gösterim : 3736 | Cevaplar : 9 | Forum : Entegreli Güç Yükselteçleri


baskı devre kardeşliği

bir öneri olurmu bilmem

Sunulan projeler ayrıntı ve özenleri ile herkesin ağzını sulandırıyor.Ama benim gibi olan kaç kişi var bilmiyorum ama baskı devre büyük sorun.

BAskı devreleri ortaklaşa imal edilen bir sistem kursanız maliyeti bölüşsek yada

projenin tipine göre önceden ödemeli veya spariş usulü ile kaç kişinin baskı devre istediği toplansa imalat yapılsa ona göre elimize temiz baskı devrelerimizi alsak. Biliyorum imalat aşamasıda bir eğlence ama şu koşuşturma dünyasında hobbyler de biraz işleri kolaylasak kötümü ...
Read more : baskı devre kardeşliği | Gösterim : 6190 | Cevaplar : 28 | Forum : Serbest Kürsü


bravo diyorum ben

arkadaşlar merhaba
bende pandül sitesinin adminiyim. Doğa sporları yanında elektronik ile hobi olarak ilgileniyorum. Türkiyede emek harcanarak ortaya çıkarılan paylaşma amaçlı bilgi sitelerinde önemli bir bölümünde özensizlik, düzensizlik ve uydurmalık var olduğunu senelerdir gözlemlerim .şansa bir elektronik sitesinde gezeken yorumlardan birinde diyaudiotr linkine tıkladım. Ve bence türkiyede ki en kaliteli sitelerden biriyle tanışmış oldum. Yüzlerce sayfa içeriğin olması önemli değil ama olanların doğru dürüst ve tatmin edici olması, emek harcandığı belli oluyor olması beni çok ...
Read more : bravo diyorum ben | Gösterim : 1199 | Cevaplar : 1 | Forum : Serbest Kürsü


LM 3886 PROBLEMIM

20K 0,6W Metal Film Direnç %1 2 Adet
20K 1/8W Karbon Direnç %5 2 Adet

ARKADASLAR KONU BASLIGIMDAKI AMFI DEVRESINI YAPTIM FAKAT SON OLARAK YUKARIDA BELIRTTIGIM DIRENCLERI DEVRENIN NERESINE BAGLAYACAGIMI ANLAYAMADIM BU KONUDA BANA YARDIMCI OLURMUSUNUZ (belkı sıze bu durum komık gelebılır ama ıdare edın artık ben bu ıse yenı basladım :) )
Read more : LM 3886 PROBLEMIM | Gösterim : 5957 | Cevaplar : 25 | Forum : Entegreli Güç Yükselteçleri


Gittigidiyor'daki ALPS motorlu potlar...

Forumda yanlış olmasın, galiba Berat bahsetmişti.

Resimden gördüğümüz kadarıyla ALPS marka. Dr. Hardware 2, ben 1 tane olmak üzere sipariş ettik :lol: , bakalım sonuçları buraya ekleriz.
Read more : Gittigidiyor'daki ALPS motorlu potlar... | Gösterim : 5994 | Cevaplar : 26 | Forum : Ön Yükselteç ve Ton Kontrol devreleri


 

İstatistik

Toplam 26286 ileti • Toplam 2145 konu • Toplam 947 üye