Sistem saati: 04 Oca 2023, 21:09

News News of DIY Audio Türkiye Forum

Site map of DIY Audio Türkiye Forum » Forum : DIY Audio Türkiye Forum

Ev yapımı ses devreleri tartışma platformu

lm3886 --- lm 4780 uygulamalarım ve sonuçlar (e154)

lm 3886 daki ses kalitesi lm 4780 den daha yumuşak ve kaliteli tonlara sahip. gerçektende lm 4780 de doktorunda dediği gibi bi mekaniklik var 3886 nın berraklığı onda yok. üstelik şu an deneme aşamsında masnın üstünde darmadağan durumda çalışıyorlar. hoparlör olarak sony ss h818 hoparlör 6 ohm tahmini 30 w civarı güçleri olmalı orjinal amfisi stk 4152 zaten. aslında bu yüzden tam sonuç alamıyorum çünkü hpoparlörler küçük geliyor. birde phılıps hi-hi hoparlörler var ama onlarında ...
Read more : lm3886 --- lm 4780 uygulamalarım ve sonuçlar (e154) | Gösterim : 13665 | Cevaplar : 78 | Forum : Entegreli Güç Yükselteçleri


Kappa3

amfimiz a sınıfı olup 50w güç verebilmektedir

besleme trafosu 250w 28-0-28 volt olmalıdır.


Resim

tasarım Dr. Borivoje JAGODIC
Read more : Kappa3 | Gösterim : 1412 | Cevaplar : 3 | Forum : Transistör/MOSFET Güç Yükselteçleri


0-30 Vdc Stabilized Power Supply With Current Control 0.002-

Elektronikçiler için olmazsa olmazlardandır güç kaynakları.Aşağıdaki devre çok kolay yapılabilen ve kullanışlı bir devre akım sınırlayıcısı ve kısa devre koruması da var.Ben devreyi denedim çok hassas.Ama yapmadan önce iyi karar verin ileride 3 amper size az gelebilir.Aşağıdaki linke devreyle alakalı tüm dökümanları(şema+pcb+ing. açıklama+türkçe açıklama) upload ettim.Kolay gelsin.

Resim

http://rapidshare.com/files/47997490/0- ... 02-3_A.zip

Ayrıca bu linktede bu devreye eklenebilecek karakter lcd kullanarak yapılmış güzel bir voltmetre-ampermetre devresi var.Bu devreyi henüz deneme ...
Read more : 0-30 Vdc Stabilized Power Supply With Current Control 0.002- | Gösterim : 2641 | Cevaplar : 1 | Forum : Güç Kaynakları


Satilik NAD C542 CD Player

Iki ay once yurtdisindan aldigim CD playerim NAD C542'yi satiyorum. Satma amacim su ki hem anfimi degistirdim, dolayisiyla daha ust seviye ve pahali bir CD calar almaya niyetlendim hem de yurtdisina uzun sureli cikacagimdan bosuna evde durmasinin bir anlami yok. Cihazi 20 saat kadar kullanabildim. Mekanizmasinda, okumasinda vs. hicbir yerinde ve sesinde bir sorunu yok full calisir durumda. Hicbir yerinde en kucuk cizik dahi olusmamis, garanti belgesi, manuali, kutusu ve kumandasiyla birlikte sifirdan farksiz. Rengi ...
Read more : Satilik NAD C542 CD Player | Gösterim : 1842 | Cevaplar : 0 | Forum : Satılık


2sk1058, 2sj162 ve darlington projesindeki transistörler

arkadaşlar bu 2sk1058 ve 2 sj162 transistörlerinden satan hiç kimse yokmu birisi toplu getirsede alsak, kooperatif projesinde böle bişeylerden bahsedildi ama bi ses çıkmadı toplu getirilecekti bunlardan getirtildi ise bende talibim.
bu arada darlington 150W devresi için orjinal parça isteyen olursa gönderebilirim ben o devreyi yaptım çalıştırdım başarılı sonuçlar aldım bu konuda size de yardımcı olabilirim belki ankara ve istanbul dışındakiler için uygun olabilir...
Read more : 2sk1058, 2sj162 ve darlington projesindeki transistörler | Gösterim : 1478 | Cevaplar : 1 | Forum : Satılık


NoyMark 2x30watt SET Lambali Amplifikator projesi

Ilk lambali amplifikatorumu bundan 5 sene kadar once imal etmistim. Ikincisini 4 yil once. Bu sonuncu projem icin isten gucten zaman bulamadigimdan birkac sene beklemem gerekti. Cocukluk yillarimdan beri bir elektronik altyapim vardi. Lambali devrelere merak sardiktan sonra ss devrelerle bagimi tamamen kopardim. Daha once yaptigim lambali amplifikatorler paralel single ended EL34 Ultralinear stereo idi. Guzel ses veriyorlardi. Ancak su an bu konuda Mimar Sinan'in ustalik zamanindaki gibi hissediyordum ve cok daha iyisini yapmak istiyordum. ...
Read more : NoyMark 2x30watt SET Lambali Amplifikator projesi | Gösterim : 9424 | Cevaplar : 47 | Forum : Projeleriniz


Aleph-X için ses kartı olarak ne almalıyım

arkadaşlar Aleph-X yapmak istiyorum

bu amfinin farkı balanced girişli a sınıfı olmas

balanced çıkış veren bi ses kartı var mı ne önerirsiniz
Read more : Aleph-X için ses kartı olarak ne almalıyım | Gösterim : 1516 | Cevaplar : 4 | Forum : Transistör/MOSFET Güç Yükselteçleri


nedir bu sayısal ses

sayısıal ses işleme hakkında hiç bir bilgim yok. yani sesi say6ısala çevirdikten sonra ne gibi işlem ler uygulanıyor avanatajları nelerdir....
Read more : nedir bu sayısal ses | Gösterim : 3827 | Cevaplar : 12 | Forum : Sayısal Ses Devreleri


Elektor dergisinin eski sayıları..

Arkadaşlar elektor dergisini bilmeyininiz yoktur.Çok sağlam projeler yayınlıyorlar.Bende eski sayıları indirip bazı projeleri türkçeye çevirmeye karar verdim.İngilizcem yok denecek kadar az.Ancak almanca sayı olursa çevirebilirim.Şu anda sadece 2006 yılının cd versiyonuna ulaşabildim.Eğer elinde almanca sayıları yada download linki olan biri varsa forumda çok güzel bir iş birliğiyle yeni projelere el atabiliriz..
Read more : Elektor dergisinin eski sayıları.. | Gösterim : 3179 | Cevaplar : 3 | Forum : Serbest Kürsü


Elimdeki 3v luk trafoyla adaptör yapmak istiyorum.

Arkadaşlar başlıktada belirttiğim gibi 3 v luk trafo kullanarak radyom için bir köprü diyot ve kondansatörden oluşan regüle devresi yapmak istiyorum.Ama ben bu konularda acemiyim.Bana basit bir devre şemasıyla birlikte kullanacağım malzemelerin değerlerini yazarsanız sevinirim.Bu arada da kafama takılan bir soru var.Yazmayı unutmuşum radyom 3v la çalışıyor.İlgilenen herkese şimdiden teşekkürler..
Read more : Elimdeki 3v luk trafoyla adaptör yapmak istiyorum. | Gösterim : 1870 | Cevaplar : 4 | Forum : Güç Kaynakları


 

İstatistik

Toplam 26286 ileti • Toplam 2145 konu • Toplam 947 üye