selamlar arkadaşlar bugün stereo bir sistemde radyo dinlerken kafama bir soru takıldı, örneğin radyoda stereo anahtarını aktif ettiğimiz zaman özel bir dipses oluşuyor, müzik başladığındada bildiğiniz gibi cd den çalan parçalardan farklı olarak daha etrafı saran bir ses etkisi yaratıyor.
bunu biz evde nasıl yapabiliriz? yani aynı parçayı cd playerdan ve stereo bir radyo kanalından dinlediğimizde nasıl oluyoda radyodan aldığımız ses daha surround oluyo?
özel bir ara ünite mi söz konusu?