Sistem saati: 04 Oca 2023, 21:16

News News of DIY Audio Türkiye Forum

Site map of DIY Audio Türkiye Forum » Forum : DIY Audio Türkiye Forum

Ev yapımı ses devreleri tartışma platformu

hazır kitler?

Merhaba. Sitedeki gainclone cs yazılar projeler hoşuma gitti fakat pcb malzeme temini ile uğraşmamak için hazır kit almayı düşünüyorum ne kadar mantıklı olur?
http://www.chipamp.com/lm1875.shtml
http://www.chipamp.com/lm3886.shtml
Bu iki kitten ilki yeterli olur mu 40-60 m2 odada müzik için? Kalite bakımından çok mu farkeder 3886?
Read more : hazır kitler? | Gösterim : 5302 | Cevaplar : 35 | Forum : Entegreli Güç Yükselteçleri


LM3886-LM4780?

Merhaba arkadaşlar siteyi uzun zamandan beri takip ediyorum. Şimdiye kadar TDA nın entegrelerinden devreler yaptım ama beni pek tatmin etmediler. Ben de LM li amfilere geçiş yapmayı düşünüyorum. Yapmak istediğim devre 2x60 watt gücünde olacak. LM3886 veya LM4780 li bir devre yapmak istiyorum. Sizce hangisini yapmalıyım?

Entegreleri National'dan sample olarak getirmeyi planlıyorum ama LM3886' lar baya pahalıya geliyor. 3,43$ her biri için derken, satın alma kısmına gelince 1 tanesi için 13 küsür dolar çıkıyor. Bunun ...
Read more : LM3886-LM4780? | Gösterim : 1742 | Cevaplar : 4 | Forum : Entegreli Güç Yükselteçleri


Pasif High-pass devresi arıyorum...

Selamlar.

Birçok araba hoparlörlerinin yanındada verilen hoparlörle amfi arasına takılan crossoverler var. hoparlörün bas vurmasını engelliyor alt frekansları geçirmiyor yani. bana bu devreden gerekiyor. pasif olmalı en önemlisi. amfinin girişine yada çıkışına bağlanması çok önemli değil.

iyi günler.
Read more : Pasif High-pass devresi arıyorum... | Gösterim : 1573 | Cevaplar : 1 | Forum : Ön Yükselteç ve Ton Kontrol devreleri


Dual Pikap Ve Diğer Cihazların Toplu Service Manual Şemaları

İllaki işinize yarayacaktır duallerin pikap preanfileri çok iyidir benim gibi yaşı orta yaşa doğru gidenler bilir belkide bir daha bulamayacağınız cihazların ve mekanik şemaları

http://turboupload.com/9yqsft6hd62p

LİNK YENİLENMİŞTİR


LM1875 ile stereo amfi

Herkese merhaba!

Forumu yeni keşfettim. Geçenlerde bi ses amfisi yapmaya karar verdim. Biraz netten kurcaladım bişeyler ve LM1875 li yapmaya karar verdim. Devreyle ilgili bişeyler ararken bu forumda takıldım ve günlerdir forumdaki yazıları okuyorum. Çok güzel projeler ve dostça yardımlaşmalarla mükemel bi ortam gördüm forumda. Çalışmalara sizlerle devam ediyim dedim; çeşitli yardımlar, bilgiler alarak. Güzel bişeyler çıkarsa da ayrıntılarıyla paylaşmak isterim. Daha önce TDA 2030 yapmıştım stereo.Tabi kutulama olmadan bişeye yaramıyo. Doğal olarak devre rezil ...
Read more : LM1875 ile stereo amfi | Gösterim : 6430 | Cevaplar : 39 | Forum : Entegreli Güç Yükselteçleri


Ücretsiz iki adet elektroniğe giriş kitabı

1. Elektronik Hobi
(Herkes İçin!)
Güçlü Tuğay
Alfa Basım Yayım Dağıtım / bilgisayar Dizisi
http://www.idefix.com/kitap/elektronik- ... S43IF80PEY

2. Elektronik - Pam Beasant (Tübitak Yayınları)
http://www.kidap.com.tr/elektronik-pam- ... 1935.kitap

Ücretsizdir. Elektroniğe başlamak isteyenlere uygundur.
Şişli/Osmanbey tarafında elden teslim edilebilir, istenirse karşı ödemeli kargo yapılır.
Read more : Ücretsiz iki adet elektroniğe giriş kitabı | Gösterim : 1366 | Cevaplar : 3 | Forum : İlanlar


Boş kabin için anfi ve hoparlör önerisi

Arkadaşlar forumda yeniyim. Evimde bulunan eski iki adet kabini sıfırlamayı düşünüyorum. üzerlerindeki hoparlörler baya eski ve kağıtları yırtılmış durumda. Alt kısımda bulunan hoparlör yaklaşık 15 cm çapında üst kısımdaki ufak hoparlör de 7 cm çapında. Hoparlörlerin arkalarında ohm değerleri ve kaç watt oldukları yazmıyor.

Şimdi bu iki kolonu ben bilgisayar ve mp3 çalarla birlikte kullanmak istiyorum. 2x22 w bir anfi ve anfiye uygun hoparlörler kaç wattlık olmalıdır. Daha yüksek bir anfi için mesela 2x40 watt ...
Read more : Boş kabin için anfi ve hoparlör önerisi | Gösterim : 1774 | Cevaplar : 3 | Forum : Entegreli Güç Yükselteçleri


selamlar

platformu ayakta tutan herkese selamlar :bye:

aranıza istanbuldan katılıyorum 25 yaşındayım, marmara üniversitesi elektronik haberleşme 4+1 .sınıftayım :mrgreen:
açık-kapalı mekan görüntü ve ses sistemleri üzerine bir şirkette çalışıyorum,
hobilerim arasında hoparlörlerin mikserlerin üstünde uyumak açık hava ekipmanlarını bir odaya kurup saatlerce müzik dinlemek yer almaktadır :mrgreen:
Read more : selamlar | Gösterim : 922 | Cevaplar : 4 | Forum : Kendinizi Tanıtın


Frekanslar

Bunlar Internet'te hazır oluyordu normalde, bugün bir ölçüm yapacaktım, aradım ama bulamadım.
Dolayısıyla kendim yaptım :D

Ekteki dosya içinde birer dakikalık 44.1kHz WAV formatında aşağıdaki frekansları bulabilirsiniz. Ben CD'ye yazıp kullandım.
20Hz
50Hz
100Hz
200Hz
500Hz
1kHz
5kHz
10kHz
15kHz
18kHz
20kHz

Bunlar da bonus:
+500Hz (testere, üçgen ve kare dalga)
+1kHz (testere, üçgen ve kare dalga)
+10kHz (kare dalga)

Güle güle kullanın.
Read more : Frekanslar | Gösterim : 3475 | Cevaplar : 4 | Forum : Test Müzikleri


Selam

Aranıza katılmaktan mutluyum, herkeze merhabalar.....
Read more : Selam | Gösterim : 931 | Cevaplar : 5 | Forum : Kendinizi Tanıtın


 

İstatistik

Toplam 26286 ileti • Toplam 2145 konu • Toplam 947 üye