Komple (Integrated) Amplifikatör (2X60W)

Projelerimiz » DIY Audio Türkiye ekibi tarafından geliştirilen projeler.

12.03.2007 tarihinde airmanturk yazdı:

Okunmamış iletigönderen Yorum Robotu » 12 Haziran 2008, 23:36

LM4780TA entegresini national semiconductor'dan 2 adet sample olarak isteyebilirsiniz. 11-12 $ gibi bi fiyata geliyor.
Yorum Robotu
 


13.03.2007 tarihinde berat yazdı:

Okunmamış iletigönderen Yorum Robotu » 12 Haziran 2008, 23:36

arkadaşlar bu konuları forumda konuşalım.daha ayrıntılı yorumlar alabilirsiniz
Yorum Robotu
 

13.03.2007 tarihinde Hazar yazdı:

Okunmamış iletigönderen Yorum Robotu » 12 Haziran 2008, 23:36

Berat haklı, forum bunun için var.
Yine de kısa bir açıklamada bulunursak, sample "örnek" demek. Yani National'dan "örnek" olması için iki tane entegre istiyorsunuz. Koltuk kaplatmak istediğinizde kumaşçıdan ufak bir örnek almanız gibi. Adamlar da kargoyla gönderiyor.
Yorum Robotu
 

27.02.2007 tarihinde necati yazdı:

Okunmamış iletigönderen Yorum Robotu » 12 Haziran 2008, 23:36

sayın admin,yabancı bir sitede 4651+4652(LM) ile sizin integaerd tabir ettiginiz devreye benzeyen ( 170 wI bir devre gördüm .bu entegre hk bilgi verebilir misiniz .iyi çalışmalar.
Yorum Robotu
 

22.02.2007 tarihinde Hazar yazdı:

Okunmamış iletigönderen Yorum Robotu » 12 Haziran 2008, 23:36

Malum, berat arkadaşın da dediği gibi HIFI malzeme, hatta bırakın HIFI'yi normal kalitede malzeme bile bulmak Türkiye şartlarında biraz güç. Distribütörden yalvar yakar alma(toptancı kişiye "bir tane ver abi" deyince küfür etmişle eşdeğer sayılıyorsunuz) ya da yurtdışından getirtme harici pek bir çözüm yok. Bunun için de çözüm düşünüyoruz, ama sadece düşünüyoruz. Yurtdışından isteğe bağlı toplu alım yapma düşüncemiz var, projelerin parçalarıyla ilgili, veya sizin isteğiniz Türkiyede bulunmayan entegrelerle ilgili vesaire. Bu konu elbet bir netliğe kavuşacak, kavuştuğu an da haberini vereceğiz. Mail listemize katılmayı unutmayın bu ve benzeri sebeplerden :)

Necati;
LM3886'nın üzerine bunu yapmamızın tek sebebi, yazıda da belirttiğimiz gibi Türkiye şartlarında entegrenin buluna(maya)bilirliği. Hem LM3886 projesini yaptıktan sonra elim bir kaza sonucu entegrenin iki bacağı kırıldı :cry: . Bundan dolayı LM4780 kullandık bu sefer.
Yorum Robotu
 

28.02.2007 tarihinde Dr.Hardware yazdı:

Okunmamış iletigönderen Yorum Robotu » 12 Haziran 2008, 23:36

Bu entegreler D sınıfı subwoofer amplifikatörüdür. Genelde yalnızca subwoofer için kullanılırlar ve amplifikasyon prensipleri PWM üzerine kuruludur. Integrated yani birleştirilmiş bir yapı teşkil etmezler. Kullanılabilmeleri için bir preamp ve subwoofer filtresine ihtiyaç duyarlar.
Yorum Robotu
 

Reklamlar

20.03.2007 tarihinde demir yazdı:

Okunmamış iletigönderen Yorum Robotu » 12 Haziran 2008, 23:36

arkadaşlar ben bu tür forum sitelerine yeni yakılıyorum adanadanım köyde oyuruyorum meslek lisesi son sınıfında okuyorum ve öle bi devre yapmak istiyorumki köyü inletsin bu benim için ideal olurmu buna wofur takabilirmiyiz kaçtane hop. takarız sizlerin görüşünü alabilirsem sevinirim herkese kolay gelsin :bye:
Yorum Robotu
 

21.03.2007 tarihinde Dr.Hardware yazdı:

Okunmamış iletigönderen Yorum Robotu » 12 Haziran 2008, 23:36

Demir aramıza hoşgeldin.
Aslında bizim proje senin işini rahatlıkla görür. Köyünün büyüklüğü nedir bilmem ama tam ses açarsan bir kaç bina öteden kavga etmeye gelirler merak etme.
Ama Adana'da bu entegreyi bulman zor. İstersen forum kısmına derdini bir dök. Başka alternatiflerde çıkar.
Yorum Robotu
 

14.01.2008 tarihinde e154 yazdı:

Okunmamış iletigönderen Yorum Robotu » 12 Haziran 2008, 23:36

c2=100nF
c3=680nF
Yorum Robotu
 

07.06.2008 tarihinde tümer yazdı:

Okunmamış iletigönderen Yorum Robotu » 12 Haziran 2008, 23:36

arkadaşlar lm3886t ve tf diye 2 serisi vardır t 68 watt tf ' ise 38 watt çıkış verir lütfen buna dikkat edelim t diye tfyi kitliyorlar:) gürültü oranları çok düşüktür yanlız iki büyük problemi vardır
1. zor bulunur antalyada oturuyorum orada problem yok ama elazığda falan okuyorsanız bu gerçekten problem
2. birde bu entegrelerin plastik ve metal kılıfları var metal kılıflarını bizzat paralelleyip 3 tanesini allah ne verdiyse yardırdım 38 cm peavy bası coşturdum ama plastik kılıflar 20 dk falan dayandı soğutma gerçekten zor oluyor
size birde benim tavsiyem STK4050 rms 8ohm 200watt 4 ohm 260 watt civarıydı evde bir tane var RCF tiz peavy bass ve markasını bilmediğim çakma bi mid ile kapı pencere söküyoruz son sesini hiç açamadım mecbur komşular pek mutlu diil bu işten entegre çakmaları 10-20 ytl orjinali ise 30-35 ytl devre şeması STK4048 ile aynı isteyen olursa msnden gönderebilirim
SAYGILARIMLA
Yorum Robotu
 

ÖncekiSonraki

Projelerimiz

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir